شناسهٔ خبر: 67278890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده ادوار مجلس:

نباید وقت را تلف کرد/ نیامدن و رأی ندادن مشکلی را حل نمی‌کند

نماینده ادوار مجلس: نماینده ادوار مجلس گفت: ایجاد رفاه نسبی و آسایش و عبور از اشخاصی که با تمام توان به حکومت چسبیده‌اند تنها با یک روش میسر است و آن حضور مردم در انتخابات و خواست خداوند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرت‌الله علیخانی در مراسم افتتاحیه ستاد دکتر مسعود پزشکیان در شهر شال اظهار کرد: جلسات حمایتی خوبی در شهرستان تاکستان و بوئین زهرا داشته‌ایم و با توجه به بازدیدی که از ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر پزشکیان داشتم، یک نکنه ویژه به چشم می‌آمد و آن این است که همه چهره‌ها و گروه‌های مختلف، از ایثارگران تا احزاب و قشرهای دیگر  برای حمایت از پزشکیان به صحنه آمده‌اند.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: امروز بسیاری از سیاسیون با صندوق رأی آشتی کرده‌اند و در حال حاضر لازم است که همه مردم برای ایجاد تغییر بار دیگر به انتخابات روی آورند.

وی عنوان کرد: من سال ها است برای نمایندگی مجلس چهره‌ای را معرفی نمی‌کنم ولی ریاست جمهوری فرق می‌کند چرا که این کارزار سرنوشت یک کشور و یک ملت است و مهم است چه کسی رئیس جمهور باشد.

به یک چهره قدرتمند در سطح بین المللی نیاز داریم

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: آدم خوب، نمازخوان و نماز شب خوان زیاد داریم؛ اما مهم است که این فرد بتواند کشور را اداره کند و با دنیا با زبان دنیا صحبت کند و هر روز برای کشور دشمن درست نکند، بدیهی است که همه ما چنین شخصیتی می‌خواهیم.

وی با اشاره به انتخابات دور سیزدهم ریاست جمهوری عنوان کرد: در انتخابات گذشته ۵ نفر شرکت کردند که یکی رئیس بنیاد شهید، یکی معاون اقتصادی رئیس جمهور، یکی شهردار و دیگری رئیس مجلس شد که همه محترم هستند و انتقادی ندارم. ولی سئوال این است با این  دیدگاه‌ها آیا وعده‌ها اجرایی شد؟

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: تصور این بود که با یکدست شدن، می‌توانند همه مشکلات را حل کنند؛ اما به شما می‌گویم یک دست شدن، حتی اگر همه اصلاح‌طلب هم به تنهایی یکدست باشند؛ نمی‌توانند حل کننده مشکلات باشند.

رأی به پزشکیان انتخاب تحول است

وی ادامه داد: اگر از روند حال حاضر راضی هستید به هر که می‌خواهید، رأی بدهید اما اگر مشکل دارید و می‌دانید ما در دنیا تنهاییم و دشمنان در دنیا قوی می‌شوند و هر روز برای ما شاخ و شانه می‌کشند و می‌خواهید قوی بشویم باید آدم قوی انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام علیخانی با اشاره به ویژگی های شخصیتی دکتر پزشکیان گفت: پزشکیان در مناظره به توهین‌ها جواب نداد چرا که آدم متین و دانشمندی است و با آیات قرآن و نهج‌البلاغه جواب درست می‌دهد و در مجلس هم که با هم بودیم این ویژگی را در ایشان دیدیم.

موتور انتخابات تازه روشن شده است

وی مطرح کرد: موتور انتخابات تازه روشن شده و نباید وقت را تلف کرد و می‌بینیم که حضور پزشکیان در اصفهان و در کنار ایشان آقای ظریف غوغا به پا کرده است.

حجت‌الاسلام علیخانی تبیین کرد: مردم و عزیزان باید متوجه باشند که نیامدن و رأی ندادن مشکلی را حل نمی‌کند؛ بلکه فقط اقلیتی که افراط دارند تقویت می‌شوند، لذا عزت ما در گرو شرکت در انتخابات است.

وی یادآور شد:  ایجاد رفاه نسبی و آسایش و عبور از اشخاصی که با تمام توان به حکومت چسبیده‌اند تنها با یک روش میسر است و آن حضور مردم در انتخابات و خواست خداوند است.

حجت‌الاسلام علیخانی بیان کرد: من در تمام مدت برای استان و کشورم تلاش کرده‌ام، امروز هم بیش از ١٠ سالن ورزشی با این تلاش ساخته شده است، خرید زمین و ساخت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال یکی از این اقدامات بوده است و تمام توضیح‌ها برای این است که بگوییم دیگرانی که در قدرت بوده‌اند، برای مردم چه کرده‌اند؟ اگر گلی به سر مردم زده‌اند بگویند و اگر نزده‌اند، اجازه بدهند کسانی بیایند که برای مهیا کردن رفاه و نیاز های مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به دیدار خود با حجت الاسلام سید حسن خمینی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) تبیین کرد: نظر ایشان نیز این است که مردم با همه توان در انتخابات شرکت کنند چرا که این اقدام به نفع کشور، همه ملت و  حکومت است.

همه باید پای صندوق رای بیایند

نماینده ادوار مجلس گفت: در انتخابات گذشته تعداد قابل توجهی از افراد دارای حق رأی در آوج و بویین زهرا در انتخابات شرکت نکرده.اند و ما می‌خواهیم همه افراد پای صندوق بیایند و همین روند در تاکستان نیز اتفاق بیافتد چرا که شرکت نکردن به مصلحت منطقه و استان ما نیست.استان قزوین در انتخابات اخیر در جایگاه بیست و هفتم ایستاده که این موضوع برای ما و منطقه ما اصلا خوب نیست و هر کس به هر که می‌خواهد، می‌تواند رأی بدهد اما نظر ما روی پزشکیان است.

حجت الاسلام علیخانی عنوان کرد: در حال حاضر در جریان مقابل اختلاف وجود دارد و در این جناح از جلیلی خواسته می‌شود که کناره گیری کند؛ اما طرفداران جلیلی اعتقادی‌اند و نمی‌خواهند که او کنار برود اما اگر جلیلی نیز برود خود آسیب می‌بیند و طرفداران او حاضر نیستند رأی خود را در صندوق قالیباف بریزند‌.

انتخابات به نفع انقلاب است

وی مطرح کرد: ما معتقدیم انتخابات به نفع انقلاب است و اگر توفیق شد پزشکیان انتخاب شود، قطعاً مسیر روشن‌تری پیش روی ایران است.

حجت‌الاسلام علیخانی یادآور شد: به مسئولین تذکر می‌دهم که بی طرف باشند و تنگ نظری نکنند و سر صندوق حتما نماینده کاندیداها باشند.‌ افرادی که  کار اجرایی دارند نباید در ساعات اداری تبلیغات کنند، اینها عواقب دارد و قانون تعقیب می‌کند لذا افراد دولت باید بی طرفی خود را حفظ کنند.

وی تصریح کرد:  از دیدگاه قانون همه مردم در انتخابات سهیم هستند، امروز که همه چهره های سیاسی حتی حجت الاسلام کروبی وارد میدان شده اند و اعلام کرده اند که نظرشان روی آقای پزشکیان است باید بدانیم که کار به دست مردم است و انشاءالله با یک همدلی انتخابات به نفع مردم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما