شناسهٔ خبر: 67278363 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس ستاد پزشکیان در شهر شال:

عدم مشارکت در انتخابات به ضرر مردم و کشور است

رئیس ستاد پزشکیان در شهر شال: رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در شهر شال گفت: عدم مشارکت در انتخابات به ضرر مردم و کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مختار کرمی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در شهر شال اظهار کرد: یکی از دلایلی که ما تأکید می‌کنیم؛ همه مردم در این دوره پای صندوق‌های رأی بیایند این است که دیدیم قهر کردن با صندوق به ضرر همگی مردم تمام می‌شود.

عضو شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان قزوین مطرح کرد: ما برای این انتخابات دلایل مختلفی داریم چرا که رقبای دکتر پزشکیان از طیفی هستند که همه با هم یک دیدگاه دارند و می‌بینیم پس از انتخابات، یکی رئیس مجلس می‌شود و  دیگری معاون رئیس جمهور می‌شود و بقیه نیز به همین ترتیب در یک راستا قرار می‌گیرند.

وی مطرح کرد: در جریان وضعیت معیشتی، سیاست‌های داخلی و خارجی تأثیرگذار هستند و امروز می‌بینیم که همه کاندید ها هم شعارشان ایجاد بهبود در وضعیت کنونی است و در این میان شخصی مثل آقای پزشکیان فردی با سواد، متخصص، شجاع، پاکدست، ایران دوست و دارای اخلاق پسندیده دیگر است که با یک نگاه متفاوت در میدان انتخابات حاضر شده است.

کرمی گفت: امیداریم همه در این مدت باقی مانده وارد میدان انتخابات شوند و فراموش نکنیم هر فرد خود یک ستاد است و امیدواریم با تلاش های همه مردم، دکتر پزشکیان با رأی بالا انتخاب شوند و ما شاهد تغییر در احوال کشور باشیم.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در شهر شال خاطرنشان کرد: ما امیدواریم همه با یک آگاهی بالا در روز انتخابات پای صندوق‌های رأی بیایند و دکتر پزشکیان با یک رأی قاطع به‌عنوان منتخب مردم معرفی شود تا با آرا خود و انتخاب فرد اصلح تغییر کشور را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما