شناسهٔ خبر: 67268090 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نخستین قرعه‌کشی پویش با انرژی در عید غدیر

مجری طرح پویش با انرژی گفت: در این پویش جوایزی از جمله ۳۰۰ خودرو، کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی و ... به قید قرعه به مشترکانی که مصرف برق خود را نسبت به پارسال کاهش دهند، داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

 

اولین قرعه‌کشی پویش با انرژی در عید غدیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، حامد احمدی، مدیرکل دفتر هوشمندسازی شرکت توانیر در ارتباط زنده با شبکه خبر، از ثبت عدد ۷۳ هزار و ۵۶۵ مگاوات مصرف برق خبر داد و گفت: پارسال این میزان برق در نیمه مردادماه در کشور مصرف شد. 
وی افزود: بیشترین رشد مصرف در بخش خانگی و در استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان و خراسان رضوی بوده است. 

در ادامه نیز محمد خدادادی، مجری طرح پویش با انرژی با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد مصرف برق در تابستان متعلق به وسایل سرمایشی است، گفت: امسال برای افزایش مدیریت مصرف علاوه بر پاداش صرفه‌جویی که به‌صورت تخفیف در قبض‌های برق مشترکان پرداخت می‌شود، طرحی به اسم " پویش با انرژی" نیز  دردست اجرا است و مشترکان می‌توانند با کاهش مصرف برق وارد قرعه‌کشی این پویش شوند.

وی تشریح کرد: از جمله جوایز این قرعه‌کشی می‌توان به ۳۰۰ خودرو، کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی و الکتریکی و غیره اشاره کرد. 

مجری طرح پویش با انرژی با بیان اینکه هر استانی که بیشترن مشارکت را داشته باشد جوایز بیشتری هم می‌گیرد، گفت: اکنون استان یزد، اصفهان، خراسان جنوبی، مازندران، بوشهر و استان مرکزی بیشترین مشارکت را در این طرح دارند. 

خدادادی در پایان افزود: روز عید غدیر نخستین قرعه‌کشی پویش با انرژی انجام خواهد شد.

نظر شما