شناسهٔ خبر: 67288597 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

واحدهای تولیدی کانون های قدرت هستند - اکونیوز

اقتصاد ایران: نیر- استاندار اردبیل گفت: هر واحد تولیدی و اشتغالزا در حقیقت مرکز تولید قدرت برای کشور محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح واحد تولید آب معدنی در شهرک تخصصی آب نیر اظهار کرد: اگر می خواهیم عزت کشور را اعتلا دهیم و به قدرت ملت بیفزاییم راهی جز توجه و تمرکز به کانون های تولید و اشتغال نداریم.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح هر واحد تولیدی و صنعتی در حقیقت کمک به تقویت این مرکز و کانون قدرت است.

استاندار اردبیل بیان کرد: ملت ما در مسیر اعتلای روزافزون نیازمند نیازمند توجه و تمرکز در عصر رونق تولید است که این امر با مشارکت مردم محقق می شود.

عاملی ادامه داد: برای کاستن از فقر در جامعه باید روی این موضوع تمرکز کنیم و در حقیقت چکیده اندیشه و تفکر اقتصادی سالم طی کردن مسیر عزت آفرین تولید و رونق بخشی به این حوزه است.

وی گفت: ما وظیفه داریم تا مسیر تولید را مورد حمایت و همراهی قرار دهیم چرا که توجه و تمرکز در این حوزه می تواند بخش زیادی از مشکلات و آسیب های جامعه را کاهش دهد.

استاندار اردبیل افزود: در کنار رونق تولید با مزیت اشتغال آفرینی واحدهای تولیدی نیز توجه کنیم چرا که خانواده های ما امروز به رونق سفره های معیشتی خود نیاز جدی دارند.

عاملی ضرورت حمایت از سرمایه گذاران را با قوت و قدرت تمام یادآور شد و بیان کرد: دولت سیزدهم در سه سال ماموریت خود موفق شد تا در کنار حمایت از سرمایه گذاران موضوع احیای واحدهای تولیدی را در پیش گرفته و به قدرتمندی کانون های تولید کمک کند.

برچسب‌ها:

نظر شما