شناسهٔ خبر: 67268079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول بسیج اساتید خراسان ‌جنوبی:

شهید «چمران» استاد تراز انقلاب اسلامی و الگوی همه اساتید دانشگاهی است

«حسینی‌واشان» با بیان اینکه شهید «چمران» به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی امروز الگوی تمامی اساتید دانشگاه‌ها شده است، گفت: فعالیت استاد بسیجی تنها تعلیم نیست، پیشرفت علمی و نوآوری در ماهیت دانش و آمیختن آموزش با اخلاق و تربیت نفسانی و همت گماشتن به دوگانه‌های فراگیری علم و اجتهاد در تولید علم در زمره مسئولیت‌های استاد بسیجی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «سید جواد حسینی‌واشان» مسئول بسیج اساتید خراسان ‌جنوبی امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر «مصطفی چمران»، اظهار داشت: بنا بر تأکید رهبر معظم انقلاب اساتید بسیجی مهم‌تر از آنچه در عرصه علمی و پژوهشی بر عهده دارند، نقش آن‌ها در تربیت نیروی انسانی و کادر تراز انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه تربیت، آموزش و پژوهش در کنار هم می‌توانند در موفقیت جبهه مقاومت و تمدن اسلامی اثرگذار باشند، بیان داشت: فعالیت استاد بسیجی تنها تعلیم نیست، پیشرفت علمی و نوآوری در ماهیت دانش و آمیختن آموزش با اخلاق و تربیت نفسانی و همت گماشتن به دوگانه‌های فراگیری علم و اجتهاد در تولید علم در زمره مسئولیت‌های استاد بسیجی است.

مسئول بسیج اساتید خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه شهید «چمران» به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی امروز الگوی تمامی اساتید دانشگاه‌ها شده است، مطرح کرد: نگاهی که رهبر معظم انقلاب به استاد بسیجی دارند بسیار حائز اهمیت است و اساتید باید در این مسیر حرکت کنند.

حسینی‌واشان گفت: امروزه در شرایط بسیار حساسی قرار داریم بعد از حادثه جانسوز اردیبهشت امسال و شهادت شهدای خدمت، در چنین شرایطی حضور اساتید بسیجی در حوزه‌های مختلف از اهمیت چند برابری برخوردار است و می‌تواند به ارتقای نظام حکمرانی کشور کمک کند.

وی اساتید را یکی از اثرگذارترین ارکان جامعه دانست که هنوز به عنوان یکی از گروه‌های مرجع مورد توافق همه اقشار جامعه قرار دارند، تبیین کرد: حضور اقشار بسیجی در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدواریم اساتید با حضور در مجامع مختلف، مساجد، تکایا و محل‌های تجمع به حضور آگاهانه، پر شور و شعور کمک کنند تا انتخاباتی با مشارکت بسیار بالا در سطح و تراز ایران اسلامی داشته باشیم.

مسئول بسیج اساتید خراسان ‌جنوبی بر حضور ضور آگاهانه مردم در انتخابات تأکید کرد و بیان داشت: حضور پرشور و پررنگ مردم در انتخابات می‌تواند به ارتقای نظام حکمرانی و جایگاه نظام در عرصه بین‌المللی کمک کند همچنان که در مراسم تشییع شهدای خدمت جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی چه جایگاهی را به رخ جهانیان کشیدیم.

حسینی‌واشان خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولانی که توان اجرایی دارند به خصوص افرادی که سکان اجرایی کشور را به‌زودی به دست خواهند گرفت بتوانند تغییر اساسی در ریل اقتصادی کشور ایجاد کرده و میزان رضایتمندی مردم در عرصه های اقتصادی را افزایش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما