شناسهٔ خبر: 67266970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

تقویت مبنای حقوقی در بین مبلغان ضروری است

اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تولید محتوا و نرم‌افزار در حیطه مسائل تبلیغی توسط بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود که در این زمینه توانمندسازی مبلغان ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر چهارشنبه در نشست با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان دستگاه تبلیغی دینی کشور از لحاظ اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و معنوی از محتوای مناسبی برای آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف برخوردار است.

وی تقویت مبنای حقوقی در بین مبلغان را ضروری دانست و تصریح کرد: تولید محتوا و نرم‌افزار در حیطه مسائل تبلیغی توسط بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود که در این زمینه توانمندسازی مبلغان مورد تاکید است.

جعفرزاده شبکه تبلیغی را فراتر از جامعه روحانیون و مبلغان عنوان کرد و گفت: کنشگران فرهنگی و تبلیغی صرفاً به روحانیون محدود نمی‌شوند بلکه شبکه شعرا و مادحین نیز از جایگاه اجتماعی فاخری برخوردار بوده و با بیان اشعار پرمحتوا پیام مورد نظر را مخاطبان ارائه می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: شبکه کنشگران بانوان فعال اثرگذار در مساجد، هیأت‌های مذهبی و نیز شبکه گسترده فعالان فضای مجازی، مربیان طرح امین، مدیران ۳۰ مدرسه شاخص از دیگر ظرفیت‌های مهم تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی استان اردبیل برای همکاری با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بر ضرورت تبیین مسائل اولویت‌دار در بحث آسیب‌های اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد و ادامه داد: نزاع و درگیری، طلاق، اعتیاد، طلاق عاطفی و عدم رعایت اخلاق اجتماعی از جمله مباحثی است که باید در برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در اولویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در حال حاضر بستر تربیتی و فرهنگی به نام غدیر، قربان و محرم را با مسائل اجتماعی پیوند زده و جلسات ویژه با موضوع انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری را تمام شهرستان‌ها برگزار می‎‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برای توسعه همکاری با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در راستای اعزام روحانیون و فعال فرهنگی و تبلیغی برای تبیین و روشنگری در حوزه آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

نظر شما