شناسهٔ خبر: 67286995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو سابق شورای شهر مشهد:

پزشکیان با شعار عدالت و انصاف به میدان آمده است

مشهد- عضو سابق شورای شهر مشهد گفت:در شرایط فعلی آقای پزشکیان با شعار عدالت و انصاف به صحنه آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شهناز رمارم عصر پنجشنبه در نشست خبری که در ستاد مرکزی جبهه اصلاحات خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: پس از اتفاقاتی که در سال‌های اخیر افتاد مردم با عدم حضورشان در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ نشان دادند که از وضعیت راضی نیستند.

جبهه اصلاحات در انتخابات به صورت مشروط شرکت کرد

عضو سابق شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه جبهه اصلاحات تصمیم گرفت در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صورت مشروط شرکت کند، افزود: بعد از تأیید صلاحیت آقای پزشکیان، جبهه اصلاحات از ایشان حمایت کرد. آقای پزشکیان با دو شعار عدالت و انصاف وارد میدان شد و معتقد است باید کشور بر اساس قانون اساسی اداره شود.

وی با اشاره به اینکه قانون اساسی حاصل خون شهیدان و جانبازان و ایثارگرانی است که تلاش کردند که حقوق ملت را در قانون اساسی بگنجانند، افزود: بر اساس قانون اساسی، تمام مردم، خارج از نژاد و رنگ و زبان و ملیت می‌توانند زیر پرچم ایران و تابعیت جمهوری اسلامی از حقوق اساسی برخوردارند و در سایه رعایت حقوقشان می‌توانند زندگی کنند.

رمارم با بیان اینکه حق زنان در کشور به درستی ادا نشده است، بیان کرد: در ۴۵ سال گذشته تا کنون هیچ زنی نتوانسته خودش را در معرض رأی مردم در سطح ریاست جمهوری قرار دهد. در قانون ذکر شده رجل سیاسی اما متأسفانه در کشور ما زنان به عنوان رجل سیاسی شناخته نمی‌شوند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: با این شرایط اگر قرار است انتخابات فقط با حضور مردان صورت بگیرد باید شفاف گفته شود.

وی به مشکلات زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: به جای حمایت بیشتر، قانون عفاف و حجاب را تعیین و مردم را جریمه می‌کنیم که خلاف قانون اساسی است.

رمارم افزود: با وجود مسائل و مشکلاتی که پیش روی ماست بجاست که نامزدی داشته باشیم تا عدالت و انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهد.

عضو سابق شورای شهر مشهد اظهار کرد: مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که در میدان باشد و برای همه مردم ایران به میدان بیاید. در شرایط فعلی آقای پزشکیان با شعار عدالت و انصاف وارد صحنه شده است و از ایشان حمایت می‌کنیم.

نظر شما