شناسهٔ خبر: 67264895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار فدوی: مشارکت حداکثری در انتخابات برکات زیادی برای کشور به همراه دارد

همدان- ایرنا- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات و مشارکت در آن به ظاهر ختم به یک روز می شود اما آثار بزرگ و برکات فراوانی بدنبال دارد که افزایش اقتدار کشور، پیشگیری از اشتباهات محاسباتی دشمنان در مورد ایران و خنثی سازی دسیسه های آنان نمونه هایی از آن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار پاسدار علی فدوی روز چهارشنبه در همایش شکوه هجرت وقدردانی از جهادگران و طلایه داران اقتصاد مقاومتی در همدان بیان کرد: هشت تیرماه سال ۱۴۰۳ ملت ایران برای کاری بزرگ به میدان می روند تا بار دیگر با مشارکت حداکثری حماسه ای ماندگار رقم بزنند.

وی یادآوری کرد: ۴۵ سال گذشته همه دشمنی آمریکا و ایادی آن به خاطر اشتباه محاسباتی درباره ایران بوده و این اشتباهات منجر به اقدامات مختلف علیه ایران توسط دشمنان شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هر چند دشمنان در همه این عرصه ها شکست خوردند و خوار و ذلیل شد ولی ما هزینه زیادی برای پیروزی در برابر دشمن دادیم.

سردار فدوی بیان کرد: نباید اجازه اشتباه مجدد محاسباتی را به شیطان بزرگ داد و در این راستا باید کاری بزرگ و آسان یعنی مشارکت حداکثری در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری را رقم زد.

وی اضافه کرد: دشمنان خبیث نظیر آمریکا، انگلیس، منافقان کوردل و رژیم صهیونیستی می گویند که نباید در انتخابات شرکت کنید در حالی که همه افراد برای مشارکت حداکثری باید تلاش کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در صورت ایجاد زحمت از سوی دشمنان این نظام، به شیطنت های آنان پاسخ مناسب داده می شود.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمن انواع جنگ ها شامل جنگ فرهنگی، رسانه و اقتصادی را علیه ما آغاز کرده است،گفت: با کار آسان حضور در پای صندوق اخذ رای باید این دسیسه ها را خنثی کرد.

وی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید برای حل مسایل اقتصادی کشور برنامه داشته باشند، تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیار مهم است در این راستا امیرالمومنین علی (ع) هم در برنامه های روزانه ابتدا به اقتصاد و معیشت سپس به سایر مسائل می پرداخت.

تغییر نام بسیج سازندگی به بسیج جهاد سازندگی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به زودی نام بسیج سازندگی به بسیج جهاد سازندگی تغییر یافته و به رده های مختلف ابلاغ می شود.

سردار فدوی اضافه کرد: سپاه پاسداران در قالب و نام «قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)» همه کارها را بر اساس روال جهادی انجام می دهد و در صورت ضرورت برخی از فعالیت ها نیز در قرارگاه خاتم الانبیاء دنبال می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی سردمدار مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم است، یادآوری کرد: سال ۴۲ کلام حق از ایران توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بلند شد و امروز ندای اسلام و مقابله با شیطان بزرگ و صهیونیسم در سراسر جهان برقرار است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین یاد و خاطره شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانش را که در سانحه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی به فیض شهادت نایل آمدند را گرامی داشت و اظهار کرد: شهید جمهور، شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش می کیرد چرا که بگفته بزرگان کل عبادت اگر ۱۰ قسمت باشد ۹ مورد آن خدمت به مردم است.

سردار فدوی افزود: افراد زیادی در راستای خدمت رسانی در عرصه های مختلف جهادی شهید شدند و امروز به برکت انقلاب اسلامی همه مردم درگیر خدمت به دیگر همنوعان هستند.

وی تاکید کرد: مسیر خدمت رسانی تا زمان برداشتن همه کارهای بر زمین مانده و به سرانجام رسیدن کارهای معطل ادامه دارد و سپاه پاسداران در این مسیر پای کار ایستاده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گام های بزرگی برای محرومیت زدایی در دولت سیزدهم برداشته شد که امیدواریم این مسیر با قوت و قدرت تداوم یابد.

نظر شما