شناسهٔ خبر: 67284941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون فرهنگی و امور جوانان اردبیل:

کسب رتبه اول حوزه مشارکت‌های اجتماعی اردبیل در سال ۱۴۰۲

ابراهیم‌ عزیززاده

معاون فرهنگی و امور جوانان اردبیل از کسب رتبه اول حوزه مشارکتهای اجتماعی اردبیل در افزایش کمی سازمانهای مردم نهاد جوانان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

وحید فروهر ۳۱ خرداد در جمع خبرنگاران از کسب رتبه اول حوزه مشارکت‌های اجتماعی اردبیل در افزایش کمی سازمانهای مردم نهاد جوانان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی گفت: با اعلام اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت، استان اردبیل با صدور مجوز فعالیت ۲۸ سمن در سال ۱۴۰۲ در صدر ادارات کل کشور قرار گرفت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اردبیل اهداف و رویکردهای تشکیل و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد را کمک به وظایف دولت برای رفاه و آسایش مردم، فرهنگ سازی و مطالبه گری عنوان کرد و افزود: داشتن خروجی فعالیت تشکل‌های مردم نهاد مؤلفه مهمی است و ما علاوه بر پیگیری و رصد آن، بدنبال فراهم کردن زمینه برای شکل گیری تشکل‌های جدید هستیم.

قادر محرمی کارشناس حوزه مشارکتهای اجتماعی اردبیل نیز اضافه کرد: هدف گذاری وزارت و جوانان برای استان اردبیل ۲۷ سمن بود که خوشبختانه ما توانستیم مجوز فعالیت ۲۸ سمن با موضوعات هنری ادبی ۳ سمن، هدایت شغلی ۲ سمن، آسیب‌های اجتماعی ۴ سمن، سلامت اجتماعی ۵ سمن، فعالیت‌های جهادی یک سمن، آموزشی ۳سمن، سبک زندگی ایرانی اسلامی ۴سمن، اوقات فراغت ۲سمن، سیرو سیاحت یک سمن و ارزش‌ها و باورهای دینی ۲سمن را صادر کنیم.

محرمی افزود: از ۲۸ سمن تازه تاسیس ۲۱ سمن در مرکز استان و ۷ سمن در شهرستانها فعالیت خواهند کرد و مجوز ۷ سمن نیز برای دور دوم فعالیت تمدید شده است.

کارشناس مشارکتهای اجتماعی اردبیل تصریح کرد: امیدواریم با افزایش کمی سازمان‌های مردم نهاد شاهد توسعه کیفی و بهبود خدمت رسانی و تسهیل امور در جامعه باشیم.

انتهای پیام

نظر شما