شناسهٔ خبر: 67336436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

جهاد امروز دعوت به مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است

شیراز - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: جهاد امروز جهاد تبیین است و مهمترین ارکان آن در شرایط کنونی ابتدا دعوت به شرکت حداکثری در انتخابات و سپس انتخاب فرد اصلح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید کوشکی جهرمی، بعد از ظهر یکشنبه در نخستین یادواره شهدای بانک ملی فارس ابتدا در خصوص اهمیت واقعه غدیر گفت: هجدهم ذی‌الحجه پیامبر اکرم (ص) پرچم حاکمیت الهی بر جهان و امامت و ولایت را به مولا علی (ع) سپرد اما کمتر از ۷۰ روز بعد فتنه‌گران نگذاشتند حکم الهی اجرا شود و اگر آنگونه می‌شد و علی، ولی امر مسلمین بر مسند خلافت می‌نشست امروز سرنوشت جهان چیزی دیگر بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس هدف اصلی یادواره‌های شهدا را یادآوری سبک زندگی و سیره شهدا به مردم امروز دانست و گفت: اگر منش و مشی شهدا امروز تکرار شود بسیاری از مشکلات اجتماعی، فردی و سیاسی حل خواهد شد.

سردار کوشکی افزود: از جمله ویژگی‌های شهدا ایمان به خدا و اعتقاد به دستورات الهی و اعتقاد به آخرت بود و در راه این عقاید جان خود را هم حاضر بودند بدهند و طبق روایت شریفه دفاع از دین، عزت و سربلندی و سرحدات کشور اسلامی هم جزو ایمان است.

وی افزود: فداکاری بخشی از شخصیت وجودی شهدا بود و شهید رئیسی با داشتن چنین خصوصیتی تا لحظه آخر عمر خود در حال خدمت به مردم بود و در همین راه نیز شهید شد.

سردار کوشکی ضمن تاکید بر خواندن وصیتنامه شهدا در یادواره‌ها گفت: اگر سبک زندگی شهدا ترویج شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی گفت: جهاد امروز جهاد تبیین و مهمترین ارکان آن در شرایط کنونی ابتدا دعوت به شرکت حداکثری در انتخابات و سپس انتخاب فرد اصلح است.

سردار کوشکی در بیان ویژگی‌های کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری نیز گفت: کارآمد بودن، رهرو راه شهدا بودن و داشتن روحیه جهادی و تلاشگری و عدم وابستگی به جریانات سیاسی و داشتن روحیه خدمتگزاری به مردم همانند شهید رئیسی از جمله ویژگی‌های شخص اصلح است.

نظر شما