شناسهٔ خبر: 67404409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد :

سرمایه‌گذاری دشمن برای قهر مردم با صندوق‌های رای است

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: دشمن سرمایه‌گذاری کرده است تا مردم با صندوق‌های رأی‌گیری قهر کنند.

صاحب‌خبر -

محمد پاپی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان درباره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: یاد رئیس‌جمهور شهید را گرامی می‌داریم و در انتخابات پیش رو بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب هدف‌مان حضور حداکثری است و همه ملت را به حضور و مشارکت بالا پای صندوق‌ها دعوت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید ادامه‌دهنده راه شهدا که همان دفاع از آرمان‌های انقلاب است باشیم، افزود: یکی از آرمان‌های انقلاب حضور حداکثری پای صندوق‌هاست و در مرحله بعد باید نسبت به انتخاب شخص اصلح اقدام کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: هدف دشمن این است که حضور مردم را به‌عنوان پشتوانه اصلی نظام کم‌رنگ جلوه دهد، در این بین استکبار جهانی و رأس آن، آمریکای جنایتکار و اسرائیل خبیث که دستشان به خون جوانان و شهدای ما آغشته است، می‌خواهند از حضور نداشتن مردم بهره‌برداری کنند، دشمن، شهدای ما مانند حاج‌قاسم را که هر کدامشان سرمایه ملی بودند به شهادت رساند.

پاپی نژاد بیان کرد: باید تلاش کنیم دشمن را ناکام بگذاریم و به هیچ‌وجه اجازه ندهیم که توطئه و خواسته دشمن عملیاتی شود و امیدوار شوند به اینکه مردم در کنار نظام نیستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد با بیان اینکه شاخص‌ها و معیارهای فرد اصلح را بارها و بارها مقام معظم رهبری فرمودند که گویا و واضح هستند، اظهار کرد: کسی که انتخاب می‌‎شود باید سابقه کار اجرایی و مدیریتی و کارنامه درخشان و موفق در سطح کلان داشته باشد، تلاش کند در استان‌های کم‌برخوردار محرومیت‎‌زدایی کند.

وی تاکید کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که روحیه استکبارستیزی داشته باشد و شجاع و نترس باشد. در مقابل استکبار جهانی تمام قد بایستد و مقاومت کند و در دفاع از آرمان‌‎ها و اصول و پایه‎‌های نظام کوچک‌ترین تردیدی به دل راه ندهد.

پاپی‌نژاد افزود: رئیس‌جمهوری انتخاب شود که از یاوه‌گویی و عربده‌های مستانه دشمن هراسی نداشته باشد، چون شخص دوم مملکت است باید از عزم راسخی برای حل مشکلات مردم برخوردار باشد و استفاده از ظرفیت جوانان و متخصص را سرلوحه کار خود قرار دهد و به عبارتی یک رئیس‌جمهور توانمند، مقتدر، متخصص، مدبر و با ایمان قوی باشد.

نظر شما