شناسهٔ خبر: 67336396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

ثمره مشارکت در انتخابات، همبستگی و سرمایه اجتماعی بالای مردم است

ابراهیم شریفی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ثمره مشارکت در انتخابات اقتدار کشور، همبستگی و سرمایه اجتماعی بالای مردم است.

صاحب‌خبر -

احسان یاوری امروز، سوم تیرماه در نشست تبیینی با موضوع عوامل اجتماعی مؤثر بر مشارکت بانوان در انتخابات که با حضور فریبا ولیپوری، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، بیان کرد: شهید جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با پیروی از سیره امیرالمؤمنین علی(ع) ترازی از خدمات‌رسانی به مردم را ایجاد کرد که بیانگر الگوی مدیریت اسلامی است.

وی افزود: در برهه حساس کنونی که دشمنان چشم طمع به کشور ما دوخته و منتظر تزلزل اتحاد ملی مردم هستند، وظیفه ماست که نسبت به مقوله بسیار مهم انتخابات بی‌تفاوت نباشیم چرا که اولین ثمره مشارکت در انتخابات اقتدار کشور، همبستگی و سرمایه اجتماعی بالای مردم است.

یاوری ادامه داد: امروز یکی از مظاهر قدرت کشور حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است که باعث رعب و هراس دشمنان شده و با این اوصاف متوجه خواهند شد که مردم کشور اجازه نمی‌دهند به مملکتشان تعدی کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: بانوان به‌عنوان رکن اصلی خانواده به‌راحتی می‌توانند اعضای خانواده خود را به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح هدایت کنند و رسالت خود را به‌عنوان یک‌ بانوی انقلابی در افزایش مشارکت اجتماعی در انتخابات پیش‌رو ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: مردم ما با مشارکت حداکثری در انتخابات به دشمنان نشان خواهند داد که همیشه از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما