شناسهٔ خبر: 67266590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار فدوی:

باید با دعوت همه مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزنیم/ خواهر دباغ مایه افتخار همدان است

همدان- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: باید برای انتخابات ۸ تیر آماده شویم و با دعوت همه مردم، مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزنیم تا خداوند بهترین نتایج را نصیب ما کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی فدوی در همایش شکوه هجرت ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت اظهار کرد: انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی و ۴۵ سال افتخار در جبهه باطل نبودن و همه آنچه که امام خمینی(ره) پایه گذار آن بود امروز در جهان ساری و جاری است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: شهید رییسی برای کمک به مردم شب و روز نمی‌شناخت.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر کل عبادت ۱۰ جزء باشد، یکی از آن خدمت به مردم است و برای همین در آیات و روایات بسیار بر آن تأکی شده است، افزود: این افتخار برای همه کسانی است که این دستور خدا را گوش کردند و اهتمام ورزیدند.

وی با بیان اینکه بسیج یعنی همه مردم، عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی سپاه و بسیج برای خدمت در همه زمینه‌ها پای کار است و این راه را ادامه می‌دهیم تا زمانی که کارهایی که باید انجام می‌شد، تمام شود.

سردار فدوی افزود: آب یکی از نیازهای اولیه‌ مردم است، همه موضوعات کشور را انجام می دهیم سپاه پای کار است که این کار را بکنیم.

وی با بیان اینکه گام‌های بزرگی در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی برداشته شد و در چند روز آینده باید برای کار بزرگی پای کار باشیم، بیان کرد: آن چیزی که بسیار مهم است مشارکت حداکثری در انتخابات است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر بسیار بزرگی دارد و مشارکت حداکثری خیرات و برکات زیادی دارد چراکه موجب می‌شود دشمن اشتباه محاسباتی دیگری انجام ندهد.

وی ادامه داد: در این ۴۵ سال گذشته دشمنان همواره با شکست مواجه شدند و اعتراف کردند که یکبار پیروزی نداشتند؛ اشتباهات محاسباتی آمریکا باعث شد ۸ سال جنگ بر ما تحمیل شود که با شکست و خفت دشمن همراه بود و هزینه‌ای که برای این کار دادیم ۲۰۰ هزار شهید بود و ما نباید اجازه دهیم دوباره شیطان بزرگ که در ذاتش دشمنی با جبهه حق است، دچار اشتباهات محاسباتی شود که با مشارکت حداکثری می‌توان این کار را انجام داد.

سردار فدوی ابراز کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث می‌شود حتی دشمنان در ذهن خود نیز اقدامی علیه ما طراحی نکنند؛ بنابراین هرکسی باید علاوه بر شرکت خود در انتخابات برای حضور دیگران در پای صندوق‌های رأی تلاش کند.

وی با بیان اینکه ضدانقلاب و صهیونیست‌ها و منافقین شر مطلق هستند و انواع جنگ‌ها را بر ما تحمیل کردند، گفت: باید برای انتخابات ۸ تیر آماده شویم و با دعوت همه مردم مشارکت حداکثری را رقم بزنیم تا خداوند بهترین نتایج را نصیب ما کند.

جانشین فرمانده کل سپاه ابراز کرد: وعده خداوند حق است و در این شکی نیست و یکی از دستورات امر به مشارکت و پای کار بودن است.

وی با اشاره به اینکه رای مردم بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: مردم باید پای کار بیایند و بر ما تکلیف است که هر چقدر توان داریم آنان را تشویق و ترغیب کنیم که مشارکت بالا رود و خیرات آن افزایش یابد؛ توان ما صرفا نباید صرف شکست دادن دشمن شود بلکه باید از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

سردار فدوی گفت: موضوع معیشت بسیار مهم است بنابراین باید با انتخاب فرد اصلح به تکالیف عمل کنیم تا موضوع معیشت نیز حل شود؛ اگر ما تکالیفی را که در دین آمده است انجام دهیم و پای کار باشیم، خداوند بهترین‌ها را نصیب ما می‌کند و این وعده خداوند است.

وی با اشاره به اقدامات جهادی بسیج سازندگی تصریح کرد: ما با عنوان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) پای کار آمدیم و کارهای محرومیت‌زدایی را پیگیری می‌کنیم و خداوند عنایت می‌کند و کارها انجام می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه استان همدان یکی از استان‌های عالم‌خیز است، گفت: ملا حسینقلی همدانی سرسلسله است و آیت الله بهاری شاگرد وی عالم بسیار بزرگی بود؛ هیچ ‌جایی فرمانده خانم نداشتیم فقط در همدان، خواهر دباغ بود که بسیار مقتدر بود که مایه افتخار همدان است و امسال مراسم بزرگداشتی برای ایشان برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از جهادگران برتر و فعالین اقتصاد مقاومتی استان همدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما