شناسهٔ خبر: 67270866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

مشارکت حداکثری انتخابات با خیرات فراوانی همراه است

همدان- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در مشارکت حداکثری در انتخابات خیرات فراوانی وجود دارد و پای کار برویم و بدانیم وعده خدا حق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی چهارشنبه بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی همه مردم درگیر کار جهادی هستند، بسیج یعنی همه مردم و همه مردم در تمام زمینه‌ها برای خدمت تلاش دارند.

وی ادامه داد: سپاه پای کار است و در زمان شهید رئیسی اقدامات بزرگی انجام شد امید است بتوانیم ادامه دهنده راه او باشیم.

فدوی افزود: در طول ۴۵ سال گذشته همه دشمنی‌های شیطان بزرگ آمریکا بر اثر اشتباه محاسباتی به وجود آمده است و ما پای کار بودیم و دشمن را با شکست و خفت رو به رو کردیم اما برای پیروزی هزینه ۲۰۰ هزار شهید دادیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا ذاتش دشمنی با جبهه حق است نباید بگذاریم اقدامی انجام دهد چرا که هزینه بر است، گفت: با مشارکت حداکثری دشمن جرأت نمی‌کند اقدامی علیه ما انجام دهد.

فدوی با بیان اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم پای کار بیایم، اظهار کرد: در مشارکت حداکثری خیرات فراوانی وجود دارد و پای کار برویم و بدانیم وعده خدا حق است.

وی ادامه داد: تکلیف داریم که نه تنها خودمان پای صندوق رأی رویم بلکه بقیه هم تشویق به شرکت در انتخابات کنیم.

فدوی با تاکید بر اینکه معیشت مهم است، افزود: اسلام آخرین دین خدا است و قرآن آخرین کتاب است با انجام تکالیف بهترین اقتصاد و معیشت را نصیب ما می‌کند.

وی اظهار کرد: بسیج جهاد سازندگی ضعف‌ها و کمبودها را رفع کردیم و تلاش کردیم تمام روستاها ۶ ب رسانی سالم انجام شود همه کارها را بر اساس روال جهادی انجام دهیم.

فدوی با بیان اینکه همدان از قدیم تا به امروز علما خیز در تاریخ است مانند نور همدانی، گفت: افتخار بزرگ همدان خانم دباغ است و امیداست بزرگداشت وی در شأن او باشد.

نظر شما