شناسهٔ خبر: 67267687 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تاکید مهم فرمانده عالیرتبه سپاه درباره چند روز آینده | تحلیل نظامی از مشارکت حداکثری در انتخابات

جانشین فرمانده‌کل سپاه گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری نقش موثری در خنثی شدن توطئه دشمنان و ناامیدی آنان از توهم و اشتباه محاسباتی برای اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی ظهر امروز در همایش شکوه هجرت و تقدیر از جهادگران و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان همدان، اظهار داشت: در چند روز آینده این بر همه ما فرض است که پای کار باشیم و همه را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کنیم.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در طول ۴۵ سال فعالیت انقلابی اسلامی، افزود: اشتباه محاسباتی آنان دلیل اقدام علیه ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی شد اما همیشه در این اقدام‌ها شکست را پذیرفتند و به آن اعتراف کردند. پس مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم و با ارزش برای سرنوشت کشور و مردم است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که حضور در انتخابات زمان زیادی از مردم نخواهد گرفت، گفت: اما نقش سازنده و موثری در ناامیدی دشمن در اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی دارد. برای ایران اسلامی ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرده‌ایم ضمن اینکه مقاومت برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی هزینه‌هایی داشته است.

سردار سرتیپ پاسدار فدوی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خیرات بسیاری برای جامعه دارد اظهار داشت: در مشارکت حداکثری مردم، توان سپاه برای مقابله با دشمن، برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان صرف خواهد شد. مشکلاتی که در چند دهه گذشته از انقلاب در روستاها باقی است.

وی اظهار داشت: سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی در چارچوب تعهد خدمت به مردم توسط بسیج سازندگی و قرارگاه سازندگی خاتم همه کارهای بر زمین مانده از قبل را انجام خواهد و تا به سرانجام رسیدن همه امور پای کار است. باید برای رفع همه مشکلات اقتصادی تلاش کنیم و می‌توانیم حل کنیم و بهترین نتایج نصیب ما خواهد کرد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب افزود: اگر کل عبادت ۱۰ مورد باشد ۹ مورد آن به ارزش خدمت برای مردم است و خدمتی بالاتر از خدمت به مردم در دین اسلام نیست این افتخار برای همه کسانی که دستور خدا را انجام دادند. وعده خدا حق است و تخلفی در آن نیست.

سردار سرتیپ پاسدار فدوی گفت: مردم بزرگ و عزیزی در روستاها هستند که در روستاها ماندند و مولد هستند و برخوردار از مواهب نیستند که همه مشکلات آنان را حل خواهیم کرد.

نظر شما