شناسهٔ خبر: 67263378 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان ایلام:

ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری الزامات قانونی تبلیغات را رعایت کنند

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری الزامات قانونی را تبلیغات رعایت کنند، گفت: مبنای همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات قانون و رعایت اصل بی طرفی است.

صاحب‌خبر -

محمدسبحان حسنی در جلسه ستاد انتخابات استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، اظهار کرد: در دولت سیزدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در یازدهم اسفند بر مبنای ایجاد فضای رقابتی، برگزاری انتخاباتی سالم، همراه با امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شد.

وی تصریح کرد: حماسه حضور مردم در انتخابات یازدهم اسفند با رعایت اصل بی طرفی هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی رقم خورد که زمینه ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و اعتماد مردم به کارگزاران خود را به منصه ظهور رساند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری نیز همان روند انتخابات یازدهم اسفند تداوم خواهد داشت، یادآور شد: ساختار انتخابات در کشور به گونه‌ای طراحی شده که سلامت انتخابات در درون این فرآیند کاملا محسوس است.

حسنی با تاکید بر پرهیز روسای ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از تحت تاثیر قرار گرفتن حاشیه‌ها و لزوم مدیریت صحیح ستاد‌ها بر اساس قانون، بیان کرد: سخنرانی‌ها و اعلام نظر‌ها در چهار چوب قانون باشد، روسای ستاد‌ها قطعا چهارچوب‌ها و الزامات قانونی را پذیرفته اند و این الزامات مشخص است که باید در ستاد‌ها رعایت شود.

حسنی بیان کرد: ستاد انتخابات و همه عوامل در تلاش هستند که امنیت، سلامت، رقابت همراه با مشارکت حداکثری را فراهم کنند که تعهد هیئت‌های اجرایی است و همانند انتخابات یازدهم اسفند شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام اظهار کرد: ۹۹.۲ درصد شعبات اخذ رای در سطح استان آنلاین هستند و در این زمینه استان ایلام رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

نظر شما