شناسهٔ خبر: 67281979 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وامق:

مشارکت در انتخابات سوخت موشک‌های نقطه زن ماست

فرماندار فراشبند گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و پیشرفت جامعه است و به تعبیری دیگر، مشارکت در انتخابات، سوخت موشک‌های نقطه زن ماست.

صاحب‌خبر -

مجید وامق در همایش جهاد تبیین ویژه همسران کارکنان شهر فراشبند ضمن برشمردن اهداف پنجگانه انقلاب اسلامی با تاسی از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید ۵ مرحله را پشت سر می‌گذاشتیم که آن ۵ مرحله عبارتند از شکل‌گیری انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی؛ که غایت انقلاب اسلامی مرحله پنجم و تحقق تمدن اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر عجل الله است.

فرماندار فراشبند در ادامه گفت: اکنون ما در مرحله سوم یعنی تشکیل دولت اسلامی هستیم و دولت اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری، دولتی است که در آن رشوه نباشد، ویژه خواری نباشد، رانت خواری نباشد، فساد مالی و اداری نباشد، میل به اشرافیگری نباشد، در بین مردم بودن و ساده زیست بودن است؛ لذا کسی باید سکان مدیریت اجرایی کشور را به دست بگیرد که این شاخصه‌های انقلابی‌گری را دارا باشد تا بتواند با برنامه‌ریزی راهبردی بلند مدت و چینش مدیران توانمند و پاکدست دولت اسلامی را شکل دهد که البته کار دشواریست.

وامق تصریح کرد: دشمنی اروپا و غرب با جمهوری اسلامی ایران بر سر گستره جغرافیایی و ذخایر انرژی و بمب اتم نیست بلکه دشمنی آنها بر سر شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و تحقق ظهور و مهدویت است که ایران آن را دنبال می‌کند؛ لذا این اختلاف و دشمنی با مذاکره و گفتگو حل نخواهد شد.

او اظهار داشت: دشمن هم اکنون انتخابات ۸ تیر ماه را نشانه رفته است و کاندیدا‌هایی که شاخصه‌های قوی انقلابی را دارا هستند را نشانه می‌رود و تخریب می‌کند.

فرماندار فراشبند ضمن برشمردن نقش بانوان در سلامت و پیشرفت جامعه عنوان کرد: شما بانوان در دو نقش همسری و مادری نقش مهمی را در جامعه از جمله انتخابات و مشارکت حداکثری ایفا می‌کنید و انتظار می‌رود جهت تشویق و ترغیب خانواده و اقوام و خویشاوندان برای مشارکت در انتخابات بیش از پیش کوشا باشید تا در آینده انتخاباتی پرشور را به نظاره داشته باشیم.

فرماندار فراشبند در پایان اشاره کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و پیشرفت جامعه است و به تعبیری دیگر، مشارکت در انتخابات، سوخت موشک‌های نقطه زن ماست.

نظر شما