شناسهٔ خبر: 67261773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان قزوین؛

اشتغال یکی از بهترین روش ها برای اصلاح و بازپروری زندانیان است

مصطفوی نیا عنوان کرد : اشتغال یکی از بهترین روش ها برای اصلاح و بازپروری زندانیان است و همه تلاشمان باید بر این امر معطوف باشد تا زندانی در زمان تحمل کیفر حرفه و شغلی را فرا گیرد.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی به همراه دادستان عمومی و انقلاب قزوین و مدیر کل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی بازدید کرد.

حجت الاسلام مصطفوی نیا در این بازدید اظهار کرد: اشتغال یکی از بهترین روشها برای اصلاح و بازپروری زندانیان است و همه تلاشمان باید بر این امر معطوف باشد تا زندانی در زمان تحمل کیفر حرفه و شغلی را فرا گیرد.

رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه زندانی باید با کسب مهارت و حرفه آموزی توانمند شود تا پس از آزادی در جامعه کسب درآمد نماید؛ گفت: ایجاد و توسعه کارگاه‌های اشتغالزایی در زندان امری ضروری است، زیرا در این صورت هم زندانی برای بازگشت به جامعه توانمند می‌شود و هم از نیروی انسانی که در زندان ‌به سر می‌برد و برای نگهداری آن‌ها هزینه‌های سنگین می‌شود، می‌توان در راستای تولید داخلی بهره برد .

وی در پایان از همه کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی بازدید و با زندانیان شاغل گفتگو و برای رفع مشکلات قضایی آنها دستورات لازم را صادر نمود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

نظر شما