شناسهٔ خبر: 67261394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اشتغال از بهترین روش‌ها برای اصلاح و بازپروری زندانیان است

رئیس کل دادگستری استان قزوین، گفت: اشتغال یکی از بهترین روش‌ها برای اصلاح و بازپروری زندانیان است و همه تلاشمان باید بر این امر معطوف باشد تا زندانی در زمان تحمل کیفر حرفه و شغلی را فرا گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا در بازدید از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی که به همراه دادستان عمومی و انقلاب قزوین و مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی برگزار شد، اظهار داشت: اشتغال یکی از بهترین روش‌ها برای اصلاح و بازپروری زندانیان است و همه تلاشمان باید بر این امر معطوف باشد تا زندانی در زمان تحمل کیفر حرفه و شغلی را فرا گیرد.

وی با بیان اینکه زندانی باید با کسب مهارت و حرفه‌آموزی توانمند شود تا پس از آزادی در جامعه کسب درآمد کند، گفت: ایجاد و توسعه کارگاه‌های اشتغال‌زایی در زندان امری ضروری است، زیرا در این صورت هم زندانی برای بازگشت به جامعه توانمند می‌شود و هم از نیروی انسانی که در زندان ‌به سر می‌برد و برای نگهداری آن‌ها هزینه‌های سنگین می‌شود، می‌توان در راستای تولید داخلی بهره برد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان از همه کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی زندان مرکزی بازدید و با زندانیان شاغل گفت‌وگو و برای رفع مشکلات قضایی آنها دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما