شناسهٔ خبر: 67261707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان:

۴ نیروگاه تجدیدپذیر در استان زنجان فعال است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان گفت: هشت نیروگاه مقیاس کوچک و چهار نیروگاه تجدیدپذیر در استان زنجان فعال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، پروانه برهانی امروز_ چهارشنبه سی‌ام خرداد_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت برق استان اتصال‌دهنده توزیع و تولید انرژی است، با بیان اینکه ظرفیت ترانسفورماتورها حدود شش هزار مگا آمپر است، اظهار کرد: استان زنجان در این باره جزو استان‌های مطلوب دارای ظرفیت بالا است.

وی افزود: تعداد مشترکان اختصاصی ۱۲و هفت مشترک در حال قرارداد و ادغام است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی پست‌ها و شبکه‌های در حال اقدام در شهرستان‌های مختلف گفت: پست نیروگاه آریان برای تغذیه صنایع است.

وی با بیان اینکه اینکه پست ۲۶۳، اشراق، ماهنشان و ابهر برای تغذیه انرژی است، ادامه داد: پست آریان یکی از پروژه‌های مهم در دولت سیزدهم بوده است.

برهانی با اشاره به وجود پست شهرکت صنعتی نوآوران در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی با اقدامات ویژه، تاکید کرد: خازن‌گذاری پست‌ها به‌صورت جدی با همکاری توانیر در حال فعالیت برای پایداری و ضریب توان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه خطوط اختصاصی صنایع بزرگ برای صنایع استان راه‌اندازی شده است، ادامه داد: نیروگاه سلطانیه و آریان دو نیروگاه مهم با ظرفیت ۶۴۰ کیلو وات توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

وی افزود: نیروگاه آریان نیز در حال پیگیری اقدامات است و به سمت سیکل ترکیب در حال حرکت هستند.

برهانی در ادامه از وجود هشت نیروگاه مقیاس کوچک و چهار نیروگاه تجدیدپذیر خبر داد و گفت: با این کار درصدد بالا بردن توان انرژی‌های تولیدی در استان هستیم.

نظر شما