شناسهٔ خبر: 67261453 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسوول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد:

۳۴۳ صندوق در شهرستان یزد آرای مردم را جمع آوری می‌کنند

یزد- مسوول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد از پیش‌بینی ۳۴۳ صندوق در شهرستان یزد برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، زلیخا زارع، در نشست کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد اظهار کرد: با همکاری ۴۹۰ راننده و خودرو پشتیبانی لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان یزد انجام می شود.

وی افزود: ۴۹۰ راننده و خودرو اعم از سواری، مینی‌بوس و… آماده ارائه خدمات پشتیبانی برای همکاری با ستاد انتخابات شهرستان یزد در روز رای گیری هستند.

مسوول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد تصریح کرد: از این وسایل نقلیه به منظور حمل و نقل عوامل اجرایی، اعضای ستاد انتخابات شهرستان به صندوق‌های اخذ رای و همچنین تسهیل در فرآیند انتخاباتی استفاده می‌شوند.

زارع ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان یزد ۳۴۳ صندوق اخذ رای در شعبه‌های ثابت شهری و روستایی آماده شده است که از این تعداد ،۳۳۴ شعبه در شهرستان یزد، ۹ شعبه در بخش اکرم آباد و ۲۵ شعبه به صورت سیار در نقاط مختلف مستقر خواهند شد. تا تمامی شهروندان دسترسی راحت‌تری به صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی با بیان اینکه که تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم با استفاده از تجهیزات و وسایل نقلیه مناسب انجام شده است، ابراز امیدواری کرد: این اقدامات به تسریع در برگزاری فرایند انتخابات کمک کند.

نظر شما