شناسهٔ خبر: 67277056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران:

تجمعات انتخاباتی در استان تهران با هماهنگی فرمانداری ها باشد

تهران- رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به نقش مردم در تأمین امنیت انتخابات گفت: تجمعات انتخاباتی در استان تهران با هماهنگی فرمانداری‌ها باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران با تاکید بر ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع انتخاباتی بدون هماهنگی فرمانداران اظهار کرد: ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری موظف به رعایت قانون و حفظ حرمت سایر رقبا باشند.

رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به وظایف ستاد امنیت انتخابات و همچنین وظایف ستادهای انتخاباتی نامزدها گفت: «امنیت» و «سلامت» انتخابات بر عهده ما مسؤولان و «مشارکت» و «رقابت» در عرصه انتخابات نیز بر عهده ستادهای انتخاباتی می‌باشداست، لذا ما بر اساس تجربیات برگزاری دو دوره انتخابات در ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را در این راستا خواهیم کرد و ستادهای انتخاباتی نیز در چارچوب قانون و با در نظر گرفتن اخلاق در انجام وظایف خود کوشا باشند.

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران از فعالیت ستاد امنیت هم در حوزه فیزیکی و هم رصد تلاش‌های دشمن برای برهم زدن امنیت روانی جامعه و امنیت انتخابات خبر داد.

نایبی با اشاره به اینکه برای تأمین امنیت انتخابات در این دوره نیز برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده که این موضوع با کمک مردم محقق شود عنوان کرد: در سنوات گذشته نیز مردم نقش کلیدی داشتند اما تلاش داریم این نقش پررنگ‌تر باشد.

وی خاطر نشان کرد: مردم هم در اجرا و هم ایجاد امنیت انتخابات سهیم و صاحب نقش هستند و اساساً امنیت امروز ما به واسطه حضور مردم در صحنه است.

نظر شما