شناسهٔ خبر: 67319014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد؛

ضرورت ارتباط اثرگذار با جوانان در راستای تحقق جهاد تبیین

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه ارتباط اثرگذار با جوانان در راستای تبیین اهمیت دارد، گفت: ارتباط مستمر با آحاد مردم زمینه‌ساز موفقیت و اثرگذاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه شنبه در نشست هم‌اندیشی مسئولان دفاتر نهادهای نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان در دفتر خود ضمن اشاره به ارتباط با جوانان در راستای تبیین بیان کرد: ارتباط مستمر با آحاد مردم زمینه‌ساز موفقیت و اثرگذاری است.

وی ضمن اشاره به ضرورت بهره گیری از روش‌های نوین برای گفتگو با جوانان بیان کرد: در برخی مواقع خلاء ارتباطی، زمینه‌ساز تصور یا قضاوت اشتباه در خصوص مسئولان و دست‌اندرکاران می‌شود که باید به این موضوع نیز توجه کرد.

امام جمعه سمنان استفاده از شیوه‌های جدید ارتباطی را لازم اما ناکافی دانست و گفت: ارتباط فیزیکی و هم‌نشینی با افراد، به مراتب مؤثرتر و سازنده‌تر از سایر اَشکال ارتباطی است.

مطیعی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره «شهدای خدمت» به ویژگی‌های برجسته شهید آل هاشم اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به مردم ثمرات، برکات و آثار فراوانی برای دین، نظام و انقلاب خواهد داشت.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: خوشبختانه شاهد رقابتی شدن فضای اجتماعی هستیم که می‌تواند به تحقق مشارکت حداکثری منجر شود.

نظر شما