شناسهٔ خبر: 67277001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران:

افزایش مشارکت مردم در انتخابات برای کشور خلق قدرت می‌کند

تهران- رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات برای کشور خلق قدرت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد صبح پنجشنبه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور را افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: از حوزه‌های تعیین کننده در خلق قدرت، افزایش سطح مشارکت مردم در کنار صندوق‌های رأی است.

ابوترابی فرد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد: ایشان مسئله اول در حوزه انتخابات را مشارکت بالا و مسئله مهم دوم را انتخاب بهترین فرد برای مدیریت دستگاه اجرایی می‌دانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران در ادامه به تصویب پخش اذان در دستگاه‌های اجرایی و دولتی و مساجد در هنگام وقت شرعی خبر داد و عنوان کرد: این اقدام سبب می‌شود مردم و شهروندان از اوقات شرعی و مطلع شده و شاهد گسترش فرهنگ نماز مشارکت در صفوف نماز جماعت باشیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مهم‌ترین هسته نهاد اجتماعی جامعه خانواده است، افزود: استحکام فکری، اعتقادی سبب می‌شود خانواده‌هایی در تراز اسلامی داشته باشیم و در این راستا عمده فعالیت‌های مسؤولین محترم در همه حوزه‌ها و گام‌هایی که در نظام اسلامی و عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی بر می‌دارند باید در خدمت سلامت خانواده و شکل گیری جامعه ای در تراز فرهنگ اسلامی باشد.

نظر شما