شناسهٔ خبر: 67260674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان:

شهید بهشتی از همه سلیقه‌ها برای پیشبرد امور استفاده می‌کرد

فاطمه افضلی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با اشاره به نگاه مدیریتی شهید بهشتی گفت: از همه سلیقه‌ها برای پیشبرد امور استفاده می‌کرد و وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی توکلی صبح امروز ۳۰ خرداد ماه در مراسم ادای احترام اعضای شورای اداری و قضائی استان کرمان به مقام شامخ شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه اظهار کرد: داماد شهید بهشتی روایت کرده که به شهید بهشتی گفتیم خانه خود را تغییر دهید و ایشان مخالفت کرد و گفت بگذارید مردم ما را آنگونه که هستیم، ببینند.

وی افزود: متاسفانه امروز بسیاری از ما به شکلی زندگی می‌کنیم که دیگران بپسندند و نه آنچه هستیم، و بعضاً می‌بینیم بعضی افراد وقتی مسئولیتی قبول می‌کنند تغییر می‌کنند، زیرا می‌خواهند جوری باشند که مورد پسند مردم است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: شهید بهشتی زندگی خود را صادقانه و به نحوی که بود، به مردم نشان داد اما متاسفانه برخی افراد با قرار گرفتن در مارپیچ سکوت و از ترس طرد شدن، نمی‌توانند آنچه که هستند را به مردم نشان دهند و نظریات خود را در مسائل مختلف به صورت کامل بیان کنند.

وی به نقش رسانه‌ها در موضوعات مختلف نیز اشاره و بیان کرد: برخی اوقات رسانه‌ها به شکلی عمل می‌کنند که افراد برای طرد نشدن و در اقلیت قرار نگرفتن، نمی‌توانند دیدگاه‌های اصلی خود را در مسائل مختلف بیان کنند و به عنوان نمونه استکبار و نظام سلطه زمانی که بخواهد به کشوری تجاوز و تعدی کند، آنقدر درباره آن کشور تبلیغات حقوق بشری می‌کند که هیچ کشوری نتواند به دفاع از آن بپردازد و نمونه آن در غزه قابل مشاهده است و در مقابل می‌بینیم که ایران به فلسطین جایگاه ویژه‌ای داد و از آن دفاع کرد.

توکلی بیان کرد: گاهی آنقدر فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی قوی و غبارآلود می‌شود که تصمیم‌گیری را برای افراد دشوار می‌کند و دراین میان باید از قضاوت عجولانه پرهیز کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با اشاره به وعده صادق خداوند در دفاع از جبهه حق، گفت: باید این وعده‌ها را باور کنیم.

وی با ذکر روایتی از زندگی صادقانه آیت الله شهید بهشتی گفت: مردم خدمت صادقانه مسئولان را به خوبی می‌بینند و قدردان خواهند بود.

توکلی با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه اظهار کرد: هفته قوه قضائیه فرصت خوبی برای مرور خاطرات گذشته و بزرگانی است که آنها را از دست داده‌ایم و کمتر جایگزینی برای آنها پیدا شده و باید حداقل کاری کنیم خودمان در هر مسئولیتی آنگونه باشیم که هستیم و مردم ما را ببینند و نه جوری رفتار کنیم که مردم می پسندند و البته اگر صادقانه و درست رفتار و به وظیفه خود عمل کنیم، مردم می‌پسندند.

شهید بهشتی از همه سلیقه‌ها برای پیشبرد امور استفاده می‌کرد

انتهای پیام

نظر شما