شناسهٔ خبر: 67259800 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آکسیوس فاش کرد:

درگیری میان نتانیاهو و دولت بایدن یک نشست درباره ایران را لغو کرد

درگیری میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا باعث شد یک نشست سطح بالا میان تل آویو و واشنگتن درباره ایران لغو شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وبگاه آمریکایی آکسیوس به نقل از مسئولان این کشور فاش کرد: کاخ سفید یک نشست بلندپایه با تل آویو درباره ایران را لغو کرد.

این مسئولان آمریکایی اضافه کردند: لغو این نشست بعد از آن صورت گرفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از دولت بایدن درباره محدودیت صادرات سلاح انتقاد کرد.

آنها تصریح کردند: لغو این نشست نشان می‌دهد که چنین برخوردها و رفتارهایی عواقب دارد.

مسئولان آمریکایی مذکور تاکید کردند: آمریکایی‌ها به شدت عصبانی هستند. ویدئوی منتشر شده از نتانیاهو برای آنها بسیار سنگین تمام شده است.

یک مسئول صهیونیست نیز در این خصوص گفت: آمریکا به ما ابلاغ کرد که مشاوران بایدن نشست راهبردی تل آویو با واشنگتن را در خصوص ایران لغو کرده‌اند.

بر اساس گزارش وبگاه آکسیوس نشست مذکور قرار بود فردا پنجشنبه برگزار شود.

لازم به ذکر است که اظهارات علنی نتانیاهو مبنی بر اینکه واشنگتن به طور گسترده از حمایت نظامی از اشغالگران در بحبوحه جنگ با حماس در غزه خودداری می‌کند، باعث سردرگمی و ناامیدی مقامات آمریکایی شده و آنها صراحتاً این اتهامات را رد کردند.

کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید گفت: ما واقعاً نمی‌دانیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل درباره چه چیزی صحبت می‌کند. ما واقعاً از این مساله اطلاعی نداریم.

نظر شما