شناسهٔ خبر: 67259357 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ترامپ:

بایدن در نشست گروه ۷ به آمریکا توهین کرد

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به رفتار تعجیب بایدن در نشست سران گروه ۷، رقیب خود را مایه آبروریزی آمریکا دانست.

صاحب‌خبر -

 دونالد ترامپ ، رئیس جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد که جو بایدن ، رئیس‌جمهور فعلی این کشور در نشست گروه ۷ به آمریکا توهین کرده و همچنان با رفتار‌های عجیب خود این کشور را به سخره می‌گیرد.

براساس گزارش اسپوتنیک، ترامپ در جریان گردهمایی حامیانش در ایالت ویسکانسین، در حالی که درباره فیلم یکی از رویداد‌های اجلاس سران گروه ۷، جایی که بایدن تمرکزش را از دست داده و از همتایان اروپایی خود جدا شده بود و سپس به کمک جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا به آن‌ها بازگشت، گفت: بایدن ما را در دنیا شرمنده می‌کند. این آخر هفته آمریکا را به مایه خنده در سراسر جهان تبدیل کرد.

ترامپ ادامه داد: حالا هوش مصنوعی را مقصر می‌داند. او می‌گوید رسانه‌ها به گونه‌ای نشان دادند که به نظر می‌رسند او نمی‌داند کجاست.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید پیشتر گفته بود که ویدئو‌هایی که رفتار و گاف جو بایدن در نشست سران گروه ۷ را نشان می‌دهد که سراسر اینترنت را پر کرده است و در آن رئیس دولت به طرز عجیبی رفتار می‌کند و در انظار عمومی منجمد می‌شود، فقط جعلی و ساختگی است.

بایدن در نشست گروه ۷ به آمریکا توهین کرد

با وجود ادعای مقامات آمریکا مبنی بر جعلی بودن این ویدیو یک دیپلمات اروپایی فاش کرد سران اروپا از رفتار عجیب بایدن تعجب کرده و نگران این وضعیت شده‌اند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما