شناسهٔ خبر: 67258561 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور ساپکو و زنجیره تامین ایران‌خودرو در نمایشگاه قطعات

با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، ارایه برنامه‌های خودکفایی...

صاحب‌خبر -

با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، ارایه برنامه‌های خودکفایی و بهبود تصویر ساپکو و شبکه تامین از طریق تعامل با ذینفعان، مخاطبان و مشتریان، شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو به‌ همراه 125 سازنده زنجیره تامین این گروه صنعتی، در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه خودرو تهران حضور می‌یابد.

ایکوپرس- در این نمایشگاه که از 29 خرداد تا یکم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، شرکت ساپکو و سازندگان زنجیره تامین ایران‌خودرو در فضایی به ‌مساحت 6876 متر مربع و  مشتمل بر 126 غرفه در سالن‌های 40، 41 و 44 با رویکرد اعلام نیازمندی‌ها در زمینه تامین قطعات و توسعه و تعمیق خودکفایی به ‌معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در تولید و‌ تامین به‌روزترین فناوری‌ها و مجموعه‌های وابسته به خودرو خواهند پرداخت.
همچنین در حاشیه نمایشگاه، با مشارکت معاونت علمی فناوری ریاست‌جمهوری و با همکاری شرکت ساپکو  برگزاری رویدادی با عنوان تبیین معافیت‌های مالیاتی ناشی از فرآیندهای تحقیق و توسعه در سالن ایران ساختمان خلیج فارس در دستور کار قرار گرفته که سازندگان با حضور در آن از مفاد این برنامه معافیتی آگاهی می‌یابند.
گفتنی است، در راستای بهبود فرآیندهای لجستیکی و حمل ‌و ‌نقل قطعات به سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو نیز کارگاهی آموزشی در زمینه محاسبه هزینه‌های لجستیکی در 31 خردادماه در سالن مروارید ساختمان خلیج فارس نمایشگاه برگزار می‌شود.
در نمایشگاه سال 1403 که از ساعت 8 صبح تا 16 عصر میزبان عموم مخاطبان خواهد بود، دو خودروی جدید ایران خودرو شامل ری‌را و تارا V4 در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما