شناسهٔ خبر: 67258435 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محل محبوس شدن کارگران معدن شازند نقطه زنی شد

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات شبانه‌روزی برای یافتن جستجوی مفقودین معدن شن و ماسه در شازند ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

سردار حسین ساجدی‌فر فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر نیروی زمینی سپاه گفت: از روز سوم که مدیریت معدن بر عهده ما گذاشته شده است، عملیات امداد و نجات در چند مرحله پیش رفته است.

او افزود: مرحله اول بحث ایمن سازی مسیر بود که در جبهه شمالی و توسط بیل مهندسی در حال انجام است و با توجه به اینکه نقطه‌یابی مفقودین از چند جهت بررسی شده و توانستیم به نقطه دقیق برسیم.

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر نیروی زمینی سپاه ادامه داد: جبهۀ دوم با استفاده از ماشین آلات مهندسی شروع شده و درحال تخلیه بار هستیم تا به نقطه هدف برسیم.

کارگران محبوس شده معدن شازند ۱۵ متر زیر آوارند

سرهنگ حسین ساجدی‌فر افزود: محل محبوس شدن کارگران با کمک سگ‌های زنده یاب، دستگاه فلزیاب و امواج تلفن همراه کارگران، ردیابی و نقطه زنی شد.

وی با بیان اینکه ۲ جبهه برای جستجوی کارگران نقطه‌زنی شد، ادامه داد: جبهه اول مسیر ریزش کوه است که باید ایمن‌سازی شود و جبهه دیگر پایین کوه است که باید بازگشایی و آواربرداری از آن نقاط انجام شود.

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۲ قدر نیروی زمینی سپاه پاسداران توضیح داد: با توجه به حجم زیاد آوار در نقطه تعیین شده که امواج تلفن همراه و فلزیاب نشان داده، پیش‌بینی می‌شود سه روز آینده به محل نقطه‌زنی برسیم.

 

 

نظر شما