شناسهٔ خبر: 67316329 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در مهمانی کیلومتری غدیر صورت میگیرد

ارائه خدمات «پایش سلامت» در غرفه بسیج جامعه پزشکی

مسئول فرهنگی بسیج جامعه پزشکی از ارائه خدمات «پایش سلامت» در غرفه بسیج جامعه پزشکی و حضور متخصصین اطفال خبر داد.

صاحب‌خبر -

ناصری مسئول فرهنگی بسیج جامعه پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برپایی غرفه «پایش سلامت» در مهمانی ده کیلومتری غدیر در تهران خبر داد و گفت: در این غرفه خدمات مرتبط با سلامت مثل اندازه‌گیری فشارخون، مشاوره تغذیه و سلامت ارائه خواهد شد و عزیزانی از دانشگاه تهران، علوم پزشکی ایران، دانشگاه شهید بهشتی و بقیه الله ما را همراهی خواهند کرد.

مسئول فرهنگی بسیج جامعه پزشکی افزود: علاوه بر پایش سلامت امسال همچنین با توجه به اینکه تاکید شده کودکان و اطفال در محوریت قرار دارند، در بخش درمان و سلامت، متخصصان اطفال در غرفه بسیج جامعه پزشکی حضور خواهند داشت.

ناصری خاطرنشان کرد: از سازمان انتقال خون قرار است، کیت‌های مخصوصی برای تشخیص میزان هموگلوبین خون نیز برای ما ارسال شود و با استفاده از این کیت‌ها بلافاصله به افراد گفته می‌شود که آیا شرایط اهدا خون را دارند یا خیر. عزیزانی که در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری قرار دارند اگر تمایل داشته باشند، این تست از آنها گرفته خواهد شد.

وی در ادامه برپایی غرفه پذیرایی، برگزاری مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان، اهدای جوایز و برگزاری مسابقه نقاشی را از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در مهمانی ۱۰ کیلومتری عنوان کرد.

نظر شما