شناسهٔ خبر: 67258105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

جابه‌جایی ۸۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۸۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار کرد: جابه جایی ۸۰۰ هزار مسافر در قالب ۹۱ هزار سفر انجام شده است که ۷۴ درصد سهم سفرهای ناوگان حمل و نقل عمومی را سفرهای درون استانی و ۲۶ درصد را سفرهای برون استانی تشکیل می‌دهند.

آهکی با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت خدمات سفر و خدمت‌رسانی از جمله دلایل رشد جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی می‌باشد، افزود: در تلاش هستیم این مهم در بخش ناوگان مسافری استان همدان تداوم یابد و شاهد رشد روز افزون استفاده از حمل و نقل عمومی توسط شهروندان باشیم.

وی اضافه کرد: خطر تصادف در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل کنترل مستمر سطح ایمنی ناوگان مسافری توسط کارشناسان راهداری و عوامل پلیس راه و به‌کارگیری رانندگان حرفه‌ای بسیار پایین‌تر از وسایل نقلیه شخصی است که این امر باید مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان همچنین به فعالیت ۲ هزار و ۱۲۰ راننده اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در استان اشاره و مطرح کرد: همه این رانندگان عزیز دارای کارت هوشمند و سلامت هستند و زیر نظر این اداره کل قرار دارند.

نظر شما