شناسهٔ خبر: 67257972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در سه ماهه ابتدای امسال رقم خورد؛

جابه‌جایی ۸۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی همدان

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از جابه‌جایی ۸۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان همدان خبر داد و گفت: در سه ماهه نخست امسال ۸۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

صاحب‌خبر -

مهرداد آهکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جابه جایی ۸۰۰ هزار مسافر در قالب ۹۱ هزار سفر انجام شده است که ۷۴ درصد سهم سفرهای ناوگان حمل و نقل عمومی را سفرهای درون استانی و ۲۶ درصد را سفرهای برون استانی تشکیل می‌دهند.

 وی با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت خدمات سفر و خدمت‌رسانی از جمله دلایل رشد جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی است، افزود: در تلاش هستیم این مهم در بخش ناوگان مسافری استان همدان تداوم یابد و شاهد رشد روز افزون استفاده از حمل و نقل عمومی توسط شهروندان باشیم.

 وی اضافه کرد: خطر تصادف در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل کنترل مستمر سطح ایمنی ناوگان مسافری توسط کارشناسان راهداری و عوامل پلیس راه و بکارگیری رانندگان حرفه ای بسیار پایین تر از وسایل تقلیه شخصی است که این امر باید مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، همچنین به فعالیت دو هزار و ۱۲۰ راننده اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در استان اشاره و مطرح کرد: همه این رانندگان دارای کارت هوشمند و سلامت هستند و زیرنظر این اداره‌کل قرار دارند.

انتهای پیام

نظر شما