شناسهٔ خبر: 67277952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

ستادهای کاندیداها و طرفداران آنان براساس مُر قانون عمل کنند

اصفهان - رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در استان اصفهان و طرفداران آنان با قانون تبلیغات انتخابات آشنا باشند و براساس مُر قانون عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری صبح پنجشنبه در ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: باتوجه به محدودیت زمانی در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، تمامی ظرفیت‌های استان بسیج شده است تا فرایند انتخابات در بهترین شرایط خود دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون طبق تقویم انتخابات تمهیدات لازم در استان انجام شده است، ادامه داد: بایستی دقت کنیم هر چه به روز انتخابات نزدیک می‌شویم سطح آمادگی‌های استان را ارتقا ببخشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با تأکید بر مشارکت همگانی در انتخابات، گفت: مهمترین خواست مقام معظم رهبری در انتخابات مشارکت همگانی است و معتقد هستیم هر فردی که قلبش برای ایران اسلامی می‌تپد بایستی جهت افزایش مشارکت همگانی در انتخابات تلاش کند.

جان‌نثاری بزرگترین قوت نظام جمهوری اسلامی را حضور مردم در امور مربوط به خود دانست و ادامه داد: از این رو ستاد انتخابات استان در روزهای باقیمانده از همگان دعوت می‌کند تا با حضور همگانی در انتخابات پاسخ مناسبی به دشمنان ایران اسلامی بدهند.

وی در خصوص فعالیت ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در استان، گفت: از شش کاندیدای تأیید صلاحیت شده پنج کاندیدا اعلام کردند در استان ستاد دارند و رئیس ستاد خود را نیز معرفی کردند در این راستا نشستی با حضور رؤسای ستادهای انتخاباتی کاندیداها در استان داشتیم تا امور مربوطه را تسهیل کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: تنها کاندیدایی که هنوز ستاد مشخصی را در استان اعلام نکرده، جناب آقای پورمحمدی است.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: بازدیدی را از ستادهای کاندیداها در استان اصفهان داشتیم و درصدد هستیم اگر مشکل یا مانعی دارند امور مربوطه را تسهیل کنیم.

وی خطاب به تمامی ستادهای کاندیداها و طرفداران آنان، عنوان کرد: با قانون تبلیغات ریاست‌جمهوری آشنا باشند و براساس مُر قانون عمل کنند.

نظر شما