شناسهٔ خبر: 67281695 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

ستادهای کاندیداها و طرفداران آن‌ها براساس مُر قانون عمل کنند

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در استان اصفهان و طرفداران آن‌ها با قانون تبلیغات انتخابات آشنا باشند و براساس مُر قانون عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمانی در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، تمام ظرفیت‌های استان بسیج شده است تا فرایند انتخابات در بهترین شرایط خود دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون طبق تقویم انتخابات تمهیدات لازم در استان انجام شده است، ادامه داد: باید دقت کنیم هرچه به روز انتخابات نزدیک می‌شویم، سطح آمادگی‌های استان را ارتقا ببخشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با تأکید بر مشارکت همگانی در انتخابات گفت: مهم‌ترین خواست مقام معظم رهبری در انتخابات مشارکت همگانی است و معتقد هستیم هر فردی که قلبش برای ایران اسلامی می‌تپد باید برای افزایش مشارکت همگانی در انتخابات تلاش کند.

جان‌نثاری بزرگترین قوت نظام جمهوری اسلامی را حضور مردم در امور مربوط به خود دانست و ادامه داد: ستاد انتخابات استان در روزهای باقی‌مانده از همه دعوت می‌کند تا با حضور همگانی در انتخابات پاسخ مناسبی به دشمنان ایران اسلامی بدهند.

وی درباره فعالیت ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در استان گفت: از شش کاندیدای تأیید صلاحیت‌شده پنج کاندیدا اعلام کردند در استان ستاد دارند و رئیس ستاد خود را نیز معرفی کردند در این راستا نشستی با حضور رؤسای ستادهای انتخاباتی کاندیداها در استان داشتیم تا امور مربوطه را تسهیل کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: تنها کاندیدایی که هنوز ستاد مشخصی را در استان اعلام نکرده، پورمحمدی است.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: بازدیدی را از ستادهای کاندیداها در استان اصفهان داشتیم و درصدد هستیم اگر مشکل یا مانعی دارند امور مربوطه را تسهیل کنیم.

وی خطاب به تمام ستادهای کاندیداها و طرفداران آن‌ها عنوان کرد: با قانون تبلیغات ریاست‌جمهوری آشنا باشید و بر اساس مُر قانون عمل کنید.

نظر شما