شناسهٔ خبر: 67257803 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عملکرد دولت سیزدهم؛

صرف ۳۷۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی و آبرسانی در منطقه آزاد ماکو

سازمان منطقه آزاد ماکو در دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های هادی و آبرسانی به مناطق محروم ۳۷۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.

صاحب‌خبر -

مدیر شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد ماکو در گفتگو با خبرنگاران گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۷۵ میلیارد ریال پروژه برای اجرای پروژه‌های مبلمان شهری و زیر ساختی شهرداری‌های منطقه، پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم روستایی و شهری و پروژه‌های طرح هادی روستا‌ها در این منطقه هزینه شده است.

صالح قلیزاده افزود: ۷۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیز برای اجرای پروژه‌های مبلمان شهری و زیرساختی، آبرسانی و طرح‌های هادی در سال جاری هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه‌های مبلمان شهری و زیر ساختی شهرداری‌های منطقه از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مبلغ ۸۶/۷ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: برای اجرای پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم روستایی و شهری در این مدت بالغ بر ۲۳۹ میلیارد ریال و برای اجرای پروژه‌های طرح هادی روستای‌ها نیز بیش از ۴۹/۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

قلیزاده با بیان اینکه در سال جاری نیز برای اجرای پروژه‌های مبلمان شهری و زیر ساختی شهرداری‌های منطقه ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود اضافه کرد: در سال جاری به منظور اجرای پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم روستایی و شهری ۱۳۰ میلیارد ریال و برای اجرای پروژه‌های طرح هادی روستا‌ها ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

نظر شما