شناسهٔ خبر: 67275725 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت آنلاین | لینک خبر

بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت پژو، تیبا، هایما، کوییک و شاهین + جدول

خبرآنلاین

در روزهای که بازار خودرو در روزهای اخیر روند ثبات قیمت را در پیش گرفته و تمایلی به تغییر قیمت‌ها ندارد، امروز شاهد عدم کشف قیمت برای «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ‌ روند قیمتی خودروهای پرطرفدار داخلی و مونتاژی در بازار امروز هم ثابت گزارش شده است و فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند با توجه به شرایط موجود این روند در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد. تثبیت قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی‌ از شنبه گذشته آغاز شد و امروز وارد دوازدهمین روز خود شد.

اقتصادنیوز نوشت: داغ شدن تنور انتخابات یکی از دلایلی است که تثبیت قیمت در بازار خودرو را به همراه داشته است. از سوی دیگر عدم تغییر قیمت دلار هم در این روند بی‌تاثیر نبوده است. دلار در یک هفته اخیر در یک دامنه در چرخش بوده و این عامل موجب شده تا فعالان بازار خودرو از آن به عنوان عاملی موثر در این بازار یاد کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایما S۷»، «تارا اتومات V۲»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت پژو، تیبا، هایما، کوییک و شاهین + جدولبازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت پژو، تیبا، هایما، کوییک و شاهین + جدولبر اساس اطلاعات قیمتی، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز کشف قیمت نشد. با بررسی بازار می‌توان گفت «پژو ۲۰۷ اتوماتیک» هم ۸۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییری نداشت. «هایما S۷» هم یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V۲ اتومات» در بازار ۹۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۶۱۸ میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو پارس LX» هم امروز ترمز کشید و ۸۳۵ میلیون تومانی ماند.

photo_2024-06-19_17-18-34

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهین G»، «تیبا هاچ‌بک EX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ای S»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند. از سوی دیگر امروز «شاهین G» در بازار ۷۲۰ میلیون تومانی ماند. خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر بودند، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۴۴۱ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ای S» هم ۴۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بک EX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۹ میلیون تومان قیمت‌ خورد و قیمت «اطلس» هم بدون تغییر در بازار ۵۶۸ میلیون تومانی شد.

photo_2024-06-19_17-18-33

۲۲۳۲۲۵

نظر شما