شناسهٔ خبر: 67272750 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رصد بازار خودروهای داخلی

بازار خودرو همچنان در رکود؛ دنا پلاس توربو اتومات قیمت‌گذاری نشد+ جدول

اقتصادنیوز: در روزهای که بازار خودرو در روزهای اخیر روند ثبات قیمت را در پیش گرفته و تمایلی به تغییر قیمت‌ها ندارد، امروز شاهد عدم کشف قیمت برای «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز؛ روند قیمتی خودروهای پرطرفدار داخلی و مونتاژی در بازار امروز هم ثابت گزارش شده است و فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند با توجه به شرایط موجود این روند در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.  تثبیت قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی‌ از شنبه گذشته آغاز شد و امروز وارد دوازدهمین روز خود شد.

داغ شدن تنور انتخابات یکی از دلایلی است که تثبت قیمت در بازار خودرو را به همراه داشته است. از سوی دیگر عدم تغییر قیمت دلار هم در این روند بی‌تاثیر نبوده است. دلار در یک هفته اخیر در یک دامنه در چرخش بوده و این عامل موجب شده تا فعالان بازار خودرو از آن به عنوان عاملی موثر در این بازار یاد کنند. 

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز کشف قیمت نشد. با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو 207 اتوماتیک» هم 890 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییری نداشت. «هایما S7» هم یک میلیارد و 650 میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» در بازار 925 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار 618 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو پارسLX» هم امروز ترمز کشید و  835 میلیون تومانی ماند.

 

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»،«کوییک دنده‌ایS»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.  از سوی دیگر امروز «شاهینG» در بازار 720 میلیون تومانی ماند. خانواده کوییک هم امروز   بدون تغییر بودند، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 441 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم 420 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم 420 میلیون تومانی و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 429 میلیون تومان قیمت‌ خورد و قیمت «اطلس» هم بدون تغییر در بازار 568 میلیون تومانی شد.

 

نظر شما