شناسهٔ خبر: 67257060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد:

جذب پزشک متخصص بیهوشی و جراحی عمومی در شهرستان پلدختر

آزیتا یوسفیان

معاون توسعه‌ مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از جذب پزشک متخصص بیهوشی و جراحی عمومی در شهرستان پلدختر خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هم‌اکنون در شهرستان پلدختر ۱۶ تخصص پزشکی را داریم.

وی با بیان اینکه در شهرستان پلدختر با کمبود دو تخصص بیهوشی و جراحی عمومی مواجه‌ایم، بیان کرد: البته برای تامین این دو تخصص ۲۱ روز پزشک بیهوشی و ۱۵ روز جراح عمومی به صورت پرداخت ثابت روزانه در شهرستان حضور پیدا کرده و همکاری دارند.

معاون توسعه‌ مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: پیگیریم که این دو تخصص جراحی و بیهوشی را برای شهرستان پلدختر جذب کنیم، هرچند کمبود پزشک بیهوشی موضوعی کشوری است و مختص به لرستان نیست.

فرهادی اظهار کرد: تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی لرستان این است که این کمبود پزشک در شهرستان پلدختر را تا ۱۵ تیرماه برطرف کند.

وی با بیان اینکه همچنین یک پزشک متخصص قلب و عروق در شهرستان فعالیت دارد که باید یک متخصص دیگر قلب را اضافه کنیم، گفت: همچنین پزشک اورولوژی را نیز باید به ظرفیت پزشکان پلدختر اضافه کنیم تا تخصص‌ها در این شهرستان کامل شود.

معاون توسعه‌ مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: البته به لحاظ تجهیزات بیمارستانی در شهرستان وضعیت خوبی داریم.

انتهای پیام

نظر شما