شناسهٔ خبر: 67274922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در شهرستان خانمیرزا برگزار شد؛

جهاد تبیین با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات

همایش جهاد تبیین با موضوع «مشارکت در انتخابات،و شاخصه های انتخاب اصلح»، با سخنرانی سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام در محله سینی شهرستان خانمیرزا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج از چهار محال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری گفت: اگر بخواهیم کشور عزیزمان ایران در داخل و خارج از کشور با اقتدار عمل کند و وعده الهی محقق شود و اگر بخواهیم اقتصاد بهبود پیدا کند، باید حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم و با انتخاب کاندیدای اصلح و ولایتمدار، پشتیبان کشور عزیزمان ایران  باشیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه‌السلام، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، امنیت کشور را ارتقاء می دهد. دشمنان با کار شبانه روزی در فضای مجازی شک و تردید ایجاد می کنند تا، از حضور مردم در انتخابات بکاهد.

وی،بیان داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث قدرت و افتخار کشور و عدم حضور مردم در انتخابات، تزلزل امنیت کشور را در پی دارد.

سردار اکبری افزود: از شاخصه های انتخاب درست در انتخابات ریاست جمهوری، شهید جمهور آیت الله رئیسی می باشد، درست است که ایشان در بین ما نیست اما رفتار منش سیاسی اجتماعی و ولایت پذیری او برای ما الگو و معیار است.

یادگار سالهای دفاع مقدس، در خصوص جهاد تبیین گفت: امروزه  وظیفه جهاد تبیین بر عهده همه ی ماست

از مردم فهیم تا فرماندهان پایگاه ها و حوزه ها و قشر تحصیلکرده ، در این زمینه  وظیفه داریم روشنگری و تبیین کنیم و با برشمردن خدمات موفقیت‌آمیز جمهوری اسلامی، مردم را به مشارکت در انتخابات که یک واجب عینی می باشد تشویق کنیم.

در این مراسم امام جمعه و فرماندار شهرستان خانمیرزا،سرهنگ فریدون سعیدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان، سرهنگ مرادی فرمانده فراجای شهرستان، سرهنگ سید مسعود موسوی مسئول بسیج اقشار سپاه استان، جمعی از مدیران و کارکنان ادارات،فرماندهان پایگاه ها، مربیان و سرگروههای حلقه های صالحین و جمعی از مردم  در محله سینی شهرستان خانمیرزا حضور داشتند.

نظر شما