شناسهٔ خبر: 67274977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش:

جای حل مشکلات در آموزش و پرورش آنها را حمل می‌کنیم

رشت- سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش گفت: جای حل مشکلات در بخش آموزش و پرورش، آنها را حمل می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی شامگاه چهارشنبه در همایش فرهنگیان ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در گیلان اظهار کرد: گزاره مشترکی در دنیا وجود دارد که معتقد است اگر در جامعه‌ای آموزش و پرورش استاندارد و فعالی وجود نداشته باشد توسعه اتفاق نمی‌افتد.

سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه عملکرد آموزش و پرورش در لایه‌های مختلف رضایت بخش نیست، گفت: از وزیر گرفته، تا مدیران میانی، معلمان، فرهنگیان و دانش آموزان از وضعیت آموزش و پرورش راضی نیستند.

حسینی با بیان اینکه حال آموزش و پرورش خوب نیست، اضافه کرد: باید دنبال چرایی شرایط نامطلوب و نا به سامان آموزش و پرورش باشیم.

وی با اشاره به چالش‌های آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف افزود: علل و عوامل ضعف در ِآموزش و پرورش باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم برقراری تعادل بین مشکلات و نیازهای نامحدود و منابع و امکانات محدود بیان کرد: باید دولتی روی کار بیاید ّکه بتواند این خلاء ها را پر کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه توسعه آموزش و پرورش در گرو سلامت است، گفت: حوزه سلامت به همراه آموزش و پرورش از مهم‌ترین و اولویتمند ترین حوزه‌ها به شمار می‌رود.

حسینی بابیان اینکه مشکلات بخش‌ها آموزش پرورش سال‌ها در حال حمل است، اضافه کرد: جای حل مشکلات در بخش آموزش و پرورش، آنها را حمل می‌کنیم.

به گفته وی نهال، کارگزار و واحد توسعه آموزش و پرورش، مدرسه و کلاس درس است.

نظر شما