شناسهٔ خبر: 67298909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

راه مقاومت با پیوست ولایتمداری رمز پیروزی اسلام است

حجت الاسلام مهدی طائب: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت ایران اسلامی را به دنیا نشان می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سخنران مراسم یادواره شهدای جنگل دالخانی و ترور شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: وقتی برای سخنرانی این مراسم دعوت شدم شهدای خدمت در قید حیات بودند اما امروز در سوگ فقدان آنها هستیم، این یک پیام برای ما دارد و آن اینکه خیلی مراقب باشیم که در راه خدا گام برداریم و رضای او مد نظرمان باشد.

وی افزود: اعتقاد ما و کلام صریح حضرت حق این است که شهدا زنده اند چون اثرگذار هستند و در مقام عند ربهم نزد خدا بر تمام عالم به اذن الهی احاطه دارند.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه اثرگذاری شهدا اگر نبود ما در کوران دشمنی ها و نقشه های همه جانبه استکبار دوام نمی آوردیم خاطرنشان کرد: زمانی که رییس جمهور شهید ما آن حادثه دردناک برایش پیش آمد دیدیم که در دنیا چگونه پیام تسلیت گفتند و ۲۵ درصد جمعیت دنیا عزای عمومی اعلام شد.

وی تصریح کرد: حضور مقامات خارجی و منطقه ای آن هم بدون دعوت در مراسم تشییع شهدای خدمت و رییس جمهور حقیقتا عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان داد.

این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه بیان کرد: حل مشکلات کشور در گرو نگاه به خارج و بویژه آمریکا نیست و باید بدانیم که آمریکا و همپیمانانش همه دنیا نیستند و این راهی بود که رییس جمهور شهید ما دنبال می کرد.

وی افزود: اثرگذاری شهدا را باید آنجایی در چندماه اخیر دید که زمان انجام طوفان الاقصی که توسط گروه مقاومت کوچکی مثل حماس رخ داد نقشه های بزرگی توسط رژیم صهیونیستی را که رهبری در سخنرانی مراسم رحلت امام (ره) اشاره کردند به باد داد.

حجت الاسلام طائب اظهار کرد: راه مقاومت ترس ندارد زیرا انتهای این راه الهی و مقدس منتج به پیروزی می شود.

مسئول سابق قرارگاه عمار ادامه راه مقاومت را با پیوست ولایتمداری رمز پیروزی اسلام دانست و عنوان کرد: جهان بینی بسیاری از انسان ها بعد از عملیات طوفان الاقصی نسبت به رژیم صهیونیستی کاملا تغییر کرده است و این موج بی اعتباری تا نابودی این غده سرطانی ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: با قاطعیت می گویم شهید رییسی را دشمن شهید نکرده است و نقص فنی نیز نبوده است بلکه تقدیر به نوعی رقم خورده که بالگرد ایشان در میانه مه غلیظ ارتفاعات به کوه برخورد کرده است و این جز تقدیر الهی مسئله خاصی متصور نیست.

حجت الاسلام طائب خاطر نشان کرد: اگر نگاه کنیم بسیاری از اقدامات آیت الله رییسی در آینده برای ایران اسلامی برکاتش آشکار می شود.

وی افزود: ایران اسلامی امروز در معرض نقشه های به نوعی سخت دشمنان است زیرا آنها در پایان راه خود هستند و یقینا از تمام تلاش خود نهایت بهره را می برند اما از این سو نیز هوشیاری و قدرت جبهه مقاومت و ایران اسلامی نیز بسیار بالاست تا جایی که می بینید عملیات وعده صادق و حمله به عمق رژیم غاصب چگونه انجام گرفت.

وی اظهار کرد: گفتمان رییسی خدمت، پرهیز از پرخاش و اثبات توانایی خود بوده و امروز نیز باید کاندیدا همین رویه را ادامه دهند.

وی در پایان گفت: انتخابات پیش رو و مشارکت حداکثری مردم گفتمان مقاومت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان خواهد داد.

نظر شما