شناسهٔ خبر: 67256871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

اعزام 3500 زنجانی به اردوی راهیان‌نور غرب کشور

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اعزام 3 هزار و 500 زنجانی به اردوی راهیان غرب کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعزام 3500 زنجانی به اردوی راهیان‌نور غرب  کشور

سردار جهانبخش کرمی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "نکته‌ اصلی و کلیدی در اردوهای راهیان نور، ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است"، گفت:اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی  با اشاره به برگزاری اردوی راهیان غرب کشور اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 3 هزار و 500 نفر از استان زنجان به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه زائران اردوی راهیان نور شمالغرب در قالب 12 دوره به منطقه عملیاتی اعزام خواهند شد ادامه داد:نیمی از نفرات اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور خواهران هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به اینکه در این سفر معنوی زائران زنجانی از یادمان‌های سیران بند ، بوالحسن ، بلفت سردشت و اردوگاه شهید نصرالهی بازدید می کنند،تصریح کرد:اعزام اردوهای راهیان نور استان زنجان به مناطق عملیاتی غرب کشور در بازه زمانی  29 خرداد تا 15 تیرماه برگزار می شود.

سردار کرمی خودسازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور دانست و افزود: یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است که اردوهای راهیان نور نقش مهمی در این زمینه دارند

نظر شما