شناسهٔ خبر: 67258858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام ۳ هزار و ۵۰۰ زنجانی به اردوی راهیان‌نور

فرمانده سپاه زنجان با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نکته اصلی و کلیدی در اردو‌های راهیان نور، ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است، گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ زنجانی به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

اعزام ۳ هزار و ۵۰۰ زنجانی به اردوی راهیان‌نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، سردار کرمی با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نکته اصلی و کلیدی در اردو‌های راهیان نور، ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است، گفت: اردو‌های راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان غرب کشور افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از استان زنجان به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه زائران اردوی راهیان نور شمالغرب در قالب ۱۲ دوره به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد، ادامه داد: نیمی از نفرات اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور خواهران هستند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در این سفر معنوی زائران زنجانی از یادمان‌های سیران بند، بوالحسن، بلفت سردشت و اردوگاه شهید نصرالهی بازدید می‌کنند، ادامه داد: اعزام اردو‌های راهیان نور استان زنجان به مناطق عملیاتی غرب کشور در بازه زمانی ۲۹ خرداد تا ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

وی خودسازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اهداف اردو‌های راهیان نور دانست و افزود: یکی از نیاز‌های کشور در گام دوم انقلاب نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است که اردو‌های راهیان نور نقش مهمی در این زمینه دارند.

نظر شما