شناسهٔ خبر: 67253380 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

گردهمایی سهامداران "قرن"

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پدیده شیمی قرن با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پدیده شیمی قرن، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ در استان زنجان، شهر زنجان به آدرس زنجان. جاده بیجار. جاده دندی. شهرک صنعتی نوآوران. میدان نوآوران. پلاک ۵۴۶ برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران حقیقی می‌توانند شخصاً و یا از طریق وکیل با ارائه وکالتنامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم و در خصوص سهامداران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم با ارائه معرفی نامه معتبر با امضای صاحبان مجاز در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ از ساعت ۱۰:۰۰ با حضور در محل برگزاری مجمع و با ارائه اصل کارت ملی یا وکالتنامه رسمی پس از احراز هویت، برگه حضور در جلسه را دریافت نمایند.

اشتراک گذاری :

نظر شما