شناسهٔ خبر: 67268949 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

آریزو ۶ جی‌تی، داغ‌ترین ترند بازار خودرو

با شروع فروش آریزو ۶ جی‌تی از ابتدای سال جاری، علاقه‌مندان به دنیای سرعت و رانندگی هیجان انگیز، برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر از لوکس‌ترین و سریع‌ترین خودروهای بازار ابراز تمایل و اقدام کرده‌اند که این خودرو را به داغ‌ترین مورد بازار تبدیل کرده است.

صاحب‌خبر -

آریزو ۶ جی‌تی که از ابتدای سال جاری وارد فرآیند ثبت نام و عرضه به علاقه‌مندان قرار گرفته، به سرعت تبدیل به ترند بازار خودرو شده است و بحث‌های زیادی درباره یکی از سریع‌ترین سدان این روزهای بازار ایران صورت می‌گیرد. سدان لوکس و سریع برند فونیکس که با ظاهری متفاوت و طراحی جسورانه توسعه و به مرحله عرضه رسیده است، از ابتدای فرآیند رونمایی، توجهات را به خود جلب کرده است.

طی چند هفته گذشته که این خودرو از سوی برند فونیکس به فروش گذاشته است، تقاضای بسیاری در نمایندگی‌های این برند برای ثبت نام خودرو صورت گرفته و علاقه‌مندان بیشتری به دوست داران آریزو ۶ جی‌تی افزوده شده و درخواست‌های زیادی برای این خودرو ارائه شده است.

البته این حجم از تقاضا و علاقه‌مندی به آریزو ۶ جی‌تی قابل انتظار بود و جای تعجب هم ندارد که مشتاقان صنعت خودرو به خصوص جوانان که از علاقه مندان به سرعت و آخرین تکنولوژی به کار رفته در خودروهای سدان هستند، نسبت به آریزو ۶ جی‌تی ابراز علاقه‌مندی کنند.

آنچه این خودرو را از سایر خودروهای بازار متمایز کرده، نحوه تولید قدرت و انتقال به چرخ‌های جلو و به کارگیری تکنولوژِی‌های پیشرفته مانند سیستم هوشمند همیار راننده (ADAS)، حالت رانندگی GT Boost و سواری راحت است که می‌تواند رانندگی منحصر و ویژه‌ای را ارائه کند.

آریزو ۶ جی‌تی، داغ‌ترین ترند بازار خودرو

چرا آریزو ۶ جی تی از همه خودروهای بازار متمایز است؟

در میان خودروهای تولیدی یا مونتاژی در کشور و حتی وارداتی‌های اخیر به کشورمان، کمتر خودرویی است که بتواند به شتاب زیر ۷ ثانیه دست یابد اما آریزو ۶ جی تی بارها ثابت کرده که در این زمینه از خودروهای نامدار بازار هم پیشی گرفته و به همین دلیل جوانترها علاقه‌مند به این خودرو هستند. این خودرو قادر است با اتکا به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژ، ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند که به علت وزن و نوع طراحی خود، از خودروهای مشابه بسیار سریعتر است.

به این موارد باید امکانات رفاهی، ایمنی و سیستم‌های هوشمند خودرو را اضافه کرد که یک سواری نرم، راحت و متمایز را ارائه می‌کند. در هنگام سوار شدن به این خودرو، با استفاده از سیستم تنظیم صندلی راننده (در ۶ جهت برقی) و شاگرد (۴ جهت برقی) در شرایط خوبی کنترل خودرو را در اختیار خواهید داشت.

این خودرو دارای سیستم‌های پیشرفته مانند دوربین ۳۶۰ درجه (AVM)، دوربین ثبت وقایع (DVR)، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم تهویه مطبوع و شارژر بی‌سیم است که فقط بخش‌هایی از امکانات رفاهی موجود در خودرو هستند.

به واسطه تعداد بسیار زیاد مزیت‌های آریزو ۶ جی تی نسبت به سایر خودروهای هم رده که در صورت مقایسه با این خودرو برتری‌های خود را از دست خواهند داد، مصرف کنندگان علاقه‌مند به خریداری خودرویی با ۵ سال گارانتی هستند که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد و در ماه‌های آینده و با حضور این خودرو در خیابان‌ها، تقاضا برای خرید این محصول افزایش خواهد یافت.

نظر شما