شناسهٔ خبر: 67264524 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه "جم"

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی جم با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پترو شیمی جم، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس شهرک قدس، انتهای بلوار شهید دادمان، پژوهشگاه نیرو، سالن خلیج فارس برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران جهت دریافت برگه ورود به مجمع می‌توانند از یک ساعت قبل از برگزاری مجمع به محل پذیرش سهامداران مراجعه نمایند. ارائه کارت ملی برای تمامی مراجعین محترم جهت ورود به جلسه الزامی می‌باشد. سهامداران محترمی که امکان حضور فیزیکی در مجمع را ندارند، می‌توانند از طریق تارنمای زیر پخش زنده مجمع را مشاهده و پرسش‌های خود را مطرح نمایند. آدرس تارنما https://dima.csdiran.ir

اشتراک گذاری :

نظر شما