شناسهٔ خبر: 67250791 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

انتشار آگهی دعوت به مجمع "زگلدشت"

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ در استان اصفهان، شهر اصفهان به آدرس اصفهان، سی و سه پل، بلوار ملت در محل هتل پارسیان کوثر اصفهان برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

ازکلیه سهامداران محترم و یا نمایندگان قانونی آنان درخواست می‌گردد جهت دریافت برگه ورود به مجمع در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ از ساعت ۰۹:۳۰ صبح با در دست داشتن کارت ملی و کالتنامه یا مدرک نمایندگی معتبر به آدرس: اصفهان، سی و سه پل، بلوار ملت هتل پارسیان کوثر اصفهان مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان زگلدشت خبر مجمع سهامداران

نظر شما