شناسهٔ خبر: 67251343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کردستان آغاز بکار کرد+فیلم

سنندج- ایرنا- ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، عصر سه شنبه با حضور هواداران وی در سنندج آغاز بکار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین افتتاح ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با حضور اقشار مختلف و طرفداران وی، در خیابان مولوی سنندج برگزار شد.

عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی سعید جلیلی که ستاد را رسما افتتاح کرد، قرار است در بین هواران جلیلی سخنرانی کند.

یکی از اعضای ستاد مردمی سعید جلیلی در این آیین اظهار کرد: در آستانه انتخابات حساس و سرنوشت سازی هستیم، انتخاباتی که مظهر مردم سالاری و آبروی جمهوری اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات افزود: شهید رئیسی، شاخص و معیاری برای مدیریت اجرایی کشور بود و باید ریل خدمت گزاری صادقانه و بی منت وی، ادامه پیدا کند.

عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی سعید جلیلی هم گفت: مسئله ریاست‌جمهوری، مسئله مهمی است و از جهت داخلی، جایگاه بسیار ویژه‌ و موثری دارد.

حجت عبدالملکی با بیان اینکه برخی ها به اشتباه رئیس جمهور را دارای قدرت کم می دانند، ادامه داد: شخصیت رئیس جمهور و رویکرد وی در مقدرات کشور بسیار نقش مهمی دارد.

وی تاکید کرد: ما کشور بزرگ با حدود ۹۰ میلیون جمیت هستیم و شخص رییس جمهور به عنوان شخص دوم کشور در راس امور اجرایی کشور قرار دارد، پس باید بهترین گزینه باشد.

عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی سعید جلیلی یادآور شد: از جهت بین‌المللی نیز ایران به یکی از کشکرهای بسیار مهم دنیا تبدیل شده و هر چه جلوتر می رویم، به سمت اثرگذاری مثبت در دنیا قدم برمی داریم.

عبدالملکی اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی معادلات بین المللی تغییر یافته است و جمهوری اسلامی نظام سیاسی است که پشتوانه مردمی دارد و نظامی که مردم پشتش باشند، اتفاقی برایش نمی افتد.

وی با بیان اینکه مردم مصلح دنیا چشمشان به ایران است، گفت: اینکه چه کسی رئیس جمهور شود، واقعا مهم است و کسانی در خارج از کشور هستند که نگران ایران و ریاست جمهوری آینده هستند.

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کردستان آغاز بکار کرد+فیلم

عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی سعید جلیلی به سه سال فعالیت دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: اشکالاتی در کار دولت بوده و رئیس جمهور آینده باید اصلاحاتی در مسیر انجام دهد.

عبدالملکی یادآور شد: بعد از شهادت رئیس جمهور، دلهره ای برای دلسوزان نظام ایجاد شد که چه کسی می تواند ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

وی تاکید کرد: بعد از ثبت نام و اعلام تایید صلاحیت نامزدها، ۶ نفر را بررسی کردیم و با برهان قاطع به این نتیجه رسیدیم فرد اصلح سعید حلیلی است.

عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی سعید جلیلی ادامه داد: سعید جلیلی از جهات مختلف و در مقام مقایسه، با اختلاف بالاتر از بقیه نامزدهاست.

عبدالملکی یادآور شد: بعد از شهادت دکتر رئیسی، براساس نظرسنجی‌های انجام شده، تنها کسی که از لحاظ شخصیتی به رئیس جمهور شهید نزدیک است، آقای جلیلی است و باید گفت وی، رئیسی دیگر است.

وی با بیان اینکه شهید رییسی خدامدار، باتقوا و نترس بود، گفت: سیاست مداری که خدا باور و باتفوا نباشد، منافع مردم را به راحتی حراج می کند.

عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی سعید جلیلی افزود: شهید رییسی پشتش به خدا گرم بود و به هیچکس باج نمی داد و تلاشش در انتصاب‌ها انتخاب بهترین گزینه بود.

عبدالملکی با اشاره به اینکه شهید رئیسی در دل مردم بود و در تعامل با مردم نقش بازی نمی کرد، یادآور شد: وی در آستان قدس رضوی، قوه قضاییه و دولت، به مردم عشق می ورزید و بسیاری از تصاویر وی با مردم اتفاقی بود و خیلی وقت ها برنامه های کاریش بهم می ریخت‌.

وی اضافه کرد: جلیلی از لحاظ شخصیتی بسیار به شهید رئیسی نزدیک است، همچنانکه وی، فردی باتقوا،خدامداری و اهل معامله نیست و کسی را ندیده‌ام که از جلیلی بیشتر حرص و جوش مردم رت بخورد.

عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی سعید جلیلی با بیان اینکه آقای جلیلی طی سه سال اخیر، همراه دولت سیزدهم بود، افزود: وی معتقد بود در قالب دولت سایه، بهتر می تواند به دولت کمک کند.

عبدالملکی با اشاره به اینکه آقای جلیلی مثل شهید رئیسی به تولید و فعال کردن واحدهای راکد اهتمام ویژه‌ای دارد، ادامه داد: آیت الله رئیسی نسبت به مسئله تورم و گرانی دغدغه شدیدی داشت و بخشی از مسیر را هم طی کرد و ادامه این کار به اصلاح انقلابی نظام بانکی و فردی نترس نیاز دارد که همان دکتر جلیلی بهترین گزینه است.

تلاش دکتر جلیلی برای برداشت تحریم‌ها به نحو موثر در دوران مذاکرات هسته ای از دیگر مطالبی بود که وی به آن اشاره داشت و گفت: آقای جلیلی به معادلات دنیا و اقتصاد و معیشت مردم به خوبی آشناست و فردی نترس و بسیار باهوش است.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما