شناسهٔ خبر: 67255375 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

رویکرد رییس جمهور در مقدرات کشور نقش مهمی ایفا می‌کند - اکونیوز

اقتصاد ایران: سنندج_عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی سعید جلیلی گفت: رویکرد رئیس جمهور در مقدرات کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت عبدالملکی عصر سه شنبه در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی سعید جلیلی که با حضور اقشار مختلف مردم در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور جایگاه مهمی دارد و به عنوان شخص دوم مملکت باید شخصی توانمند باشد.

وی با بیان اینکه عده‌ای تصور می‌کنند شخص رئیس جمهور قدرت کمی دارد، افزود: شخصیت رئیس جمهور و رویکرد او در مقدرات کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

عبدالملکی اذعان کرد: بعد از انقلاب اسلامی معادلات بین‌المللی تغییر کرد و جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم پیش می‌رود بنابراین مهم است که چه کسی رئیس جمهور ایران شود.

عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی سعید جلیلی یادآور شد: بعد از شهادت دکتر رئیسی براساس نظرسنجی‌های انجام شده آقای جلیلی تنها کسی که از لحاظ شخصیتی به رئیس جمهور شهید نزدیک است.

وی با بیان اینکه اشکالاتی در کار دولت سیزدهم بوده و رئیس جمهور آینده باید اصلاحاتی در مسیر انجام دهد، یادآور شد: شهید رئیسی خدامدار، باتقوا و نترس بود و سیاستمداری که خدا باور و باتقوا نباشد، منافع مردم را به راحتی حراج می‌کند.

عبدالملکی افزود: شهید رئیسی پشتش به خدا گرم بود و به هیچکس باج نمی‌داد و تلاشش در انتصاب‌ها انتخاب بهترین گزینه بود.

وی اذعان کرد: جلیلی از لحاظ شخصیتی بسیار به شهید رئیسی نزدیک است، همچنانکه وی، فردی باتقوا، خدامداری و اهل معامله نیست و کسی را ندیده‌ام که از جلیلی بیشتر حرص و جوش مردم را بخورد.

عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستادهای مردمی سعید جلیلی اضافه کرد: آقای جلیلی طی سه سال اخیر، همراه دولت سیزدهم بود، افزود: ایشان مثل شهید رئیسی به تولید و فعال کردن واحدهای راکد اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی نسبت به مساله تورم و گرانی دغدغه شدیدی داشت و بخشی از مسیر را هم طی کرد و ادامه این کار به اصلاح انقلابی نظام بانکی و فردی نترس نیاز دارد که همان دکتر جلیلی بهترین گزینه است.

مسؤول ستاد مردمی سعید جلیلی در کردستان نیز در این آئین انتخابات هشتم تیر را حساس و سرنوشت سازی خواند و اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری مظهر مردم سالاری و آبروی جمهوری اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات گفت: باید ریل خدمتگزاری صادقانه به مردم همچون مسیر شهید رئیسی که شاخص و معیاری برای مدیریت اجرایی کشور بود، استمرار یابد.

برچسب‌ها:

نظر شما