شناسهٔ خبر: 67248774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در دست ساخت بودن قطعه سه جاده گچساران، باباکلان با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال

وزیر کشور با حضور جمعی از مسولان استانی و شهرستانی از ساخت قطعه سوم جاده گچساران، باباکلان بازدید کرد. عملیات اجرایی این طرح در دولت سیزدهم آغاز و هم اکنون با اعتبار بیش از۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است. وزیر کشور با حضور جمعی از مسولان استانی و شهرستانی از ساخت قطعه سوم جاده گچساران، باباکلان بازدید کرد. عملیات اجرایی این طرح در دولت سیزدهم آغاز و هم اکنون با اعتبار بیش از۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: قطعه سوم گچساران، باباکلان به طول پنج و نیم کیلومتر با اعتباریبیش از ۲ هزار میلیارد ریال در دست ساخت است.

محمد راستا با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح در شهریور سال گذشته آغاز شد گفت: این پروژه در حال حاضر ۱۵ الی ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: راه و شهرسازی برای اجرا و تکمیل پروژه ها خود در سطح استان و گچساران به جد تلاش می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: ۲ هزارو ۵۳۰ میلیارد ریال طرح در حوزه راهسازی در محور اصلی گچساران- باباکلان هم اکنون در دست اجراست.

سید علی احمد زاده با بیان اینکه روند اجرایی طرح های حوزه راهسازی در گچساران رضایت بخش است افزود: این طرح ها در قالب قطعه یک جاده گچساران باباکلان، بهسازی راه اصلی گچساران و جاده گچساران باباکلان در قالب قطعه ۲ در دست ساخت است.

اجرای سه هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راهسازی در گچساران

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت طرح راهسازی با اعتباری حدود سه هزار و ۷۷۰میلیارد ریال و در جاده های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گچساران در دست اجراست.

راستا افزود: جاده ارتباطی کنار گذر دوگنبدان، گچساران -پازنان - رگ سفید، قطعه یک و سه جاده ارتباطی طرح بابا کلان گچساران، تکمیل زیر گذر پشکان از مهمترین طرح های در دست راه و شهرسازی گچساران است.

وی بیان کرد: ساخت کنار گذر گچساران با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال فعال است.

راستا اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ برای طرح های حوزه کمربندی دوگنبدان ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی گفت: طرح عمرانی جاده گچساران پازنان رگ سفید با اعتباری بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

گفت: تکمیل زیر گذر پشکان یکی دیگر از طرح های حوزه راه و شهر سازی است که تمام زیر ساخت های آماده و بزودی آسفالت خواهد شد.

راستا اظهار کرد: قطعه یک جاده گچساران باباکلان به طول ۱۰ کیلومتر در سال گذشته با اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی عنوان کرد: بهسازی راه اصلی گچساران با قرارداد یکهزارو ۹۱۰ میلیارد ریال در دست ساخت است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طول مسیر جاده گچساران- بابا کلان و بی بی حکیمه بیش از ۷۰ کیلومتر است که با اجرای این طرح طول مسیر ۲۰کیلومتر کاهش می یابد که ایمنی سفر بالا خواهد رفت.

انتهای پیام 

نظر شما